Tillmans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy s4 ziet vaak simkaart niet!

Hallo,

Sinds enkele weken krijg ik iedere dag meerdere keren het bericht dat mijn galaxy s4 de simkaart niet vindt en dat hij opnieuw moet opstarten.

Onlangs is mijn toestel ook nog eens gevallen en had schermschade. Dit heb ik bij Dynalogic in Nuth laten repareren. Ook hier heb ik toen de melding gedaan dat dit probleem met de simkaart zich voordeed. Na een reparatie van 255 euro heeft het toestel echter nog steeds het probleem van de simkaart.

Ik wil me bij deze gaan beroepen op de 24 maanden garantie van het toestel.

Graag jullie advies. Ik zie namelijkdat deze melding meerdere keren te vinden is. Ook bij andere providers.
Simkaart wissel werkt niet. Dit heb ik al geprobeerd. Dus aub een passende oplossing.

Mvg,

Rob Tillmans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Tillmans
Als het niet aan de simkaart ligt, dan blijft nog het toestel en de software als mogelijke oorzaak over.
Beide zaken kunnen enkel door de reparateurs worden bekeken. Advies dus om hem toch nog eens ter reparatie aan te bieden. Sorry voor het ongemak:(

Gr Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Tillmans
Als het niet aan de simkaart ligt, dan blijft nog het toestel en de software als mogelijke oorzaak over.
Beide zaken kunnen enkel door de reparateurs worden bekeken. Advies dus om hem toch nog eens ter reparatie aan te bieden. Sorry voor het ongemak:(

Gr Per
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, ouder topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic