Scarlett

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S5 Mini Camera fout

Ik heb mijn Samsung nu al een aantal maanden en maak er met plezier foto's en filmpjes mee. Tot hij van de week ineens bij het opstarten van de camera de melding: 'Camreafout' aangaf. Sindsdien kan ik de camera niet meer openen/gebruiken.

Ik heb alles al geprobeerd: telefoon opnieuw opstarten, cache leegmaken, terugzetten naar fabrieksinstellingen en rebooten. Maar nog steeds kan ik mijn camera niet meer gebruiken.

wat nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Scarlett , gelukkig. Het kan helpen om de SD-kaart te formatteren (maak wel eerst een back-up). Daarna kun je de SD-kaart opnieuw proberen. Je kunt dit topic eventueel als oplossing markeren als het heeft geholpen 😉

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@scarlett,

Je kunt kijken of er een update is en anders ben ik bang dat hij gerepareerd moet gaan worden.

Groetjes stevied86
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goede avond @Scarlett
Vlak na de introductie van de Samsung Galaxy S5 kwamen er berichten dat de camera van de smartphone niet goed zou werken. Iets dat Samsung nu onderschrijft.

Het probleem doet zich voor zodra de gebruiker een foto wil maken. In beeld verschijnt een pop-up met het bericht “Warning: Camera Failed”. Vervolgens is de camera niet meer te gebruiken, ook niet nadat de Galaxy S5 opnieuw is opgestart.

Ik wil je adviseren om.contact op te nemen met Samsung via www.samsung.nl
of
Je toestel via Vodafone ter reparatie te laten gaan.
Let wel op dat je een back-up maakt van je huidige bestanden!

groetjes,
daims
janvolkert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij was het voldoende de sd kaart te verwijderen en terug te stoppen. Je kunt ook even met een andere sd kaart proberen.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hey er zijn een aantal mogelijkheden voorgelegd zie ik.
Heb je tijd gehad om deze zaken te kunnen testen?

Scarlett
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb de sd kaart er uit gehaald en nu krijg ik het niet meer
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Scarlett , gelukkig. Het kan helpen om de SD-kaart te formatteren (maak wel eerst een back-up). Daarna kun je de SD-kaart opnieuw proberen. Je kunt dit topic eventueel als oplossing markeren als het heeft geholpen 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic