bfernhout

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S7 edge Agenda geef geen waarschuwingen

Sinds dat ik de Samsung S7 edge bezit worden mijn agenda meldingen niet meer uitgevoerd. Is stel een agende punt in met de juiste geluid en de standaard tijd van te voren waarschuwen. De agenda toont de juiste gegevens en op de tijd dat de agenda de melding moet geven gebeurd er niets. Geen geluid geen beeld helemaal niets. Ik heb nu al een aantal afspraken gemist omdat ik geen melding kreeg. Op mijn Note 3 doet hij het goed. Beide toestellen naast elkaar gelegd en instellingen vergeleken. Ook instellingen waarvan ik zeker weet dat ze er niets mee te maken heb. Alles staat hetselfde ingesteld.

Wat ik wel vreemd vind is als ik een melding gemist heb en ik opend Agenda ik gelijk de melding krijg van istellingen die geweest zijn. Soms als ik een dag niet op de agenda kijk en daarna wel krijg ik de dat ik gisteren om zo laat een afspraak heb staan. (is dus wel een klein beetje te laat)

Als ik een agenda test uit voer en instel op 5 min later dan werken deze gewoon. Maar zodra ik een instelling maakt voor morgen werkt het niet meer.

Heef iemand hier een oplossing voor.
8 Reacties 8
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi bfernhout,

Dat is vreemd! Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met Samsung, gezien het op een probleem lijkt van Samsung zelf.
Je zou eventueel ook hun hulp kunnen krijgen via 'Hulp op afstand'. Dan kijken ze gelijk met je mee. Hier vind je meer informatie: https://www.samsung.com/nl/support/selfservice/#hulpopafstand.


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
bfernhout,

Heb je inmiddels contact gehad met Samsung?
bfernhout
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb idd contact gehad met de helpdesk. En zoals afgesproken kreeg ik snel contact met een technische medewerker. Welke mij terug gebeld heeft omdat het erg druk was.
Na overleg mijn telefoon geheel opnieuw naar fabrieks instellingen gezet. Enkele test meldingen geplaatst. En het bleek dat da eerste 2 dagen alles werkte. (Het icoon van mijn agenda was ook veranderd) Maar daarna toen ik wakker werd, was het icoontje van de agenda veranderd naar het icoontje dat ik al een lange tijd had. Daarna geen een melding meer doorgekregen. Het zit hem dus wel degelijk in de agenda. Maar andere agenda's die ongewild gekoppeld worden geven ook geen meldingen. Daar de originele agenda niet uitgezet kan worden en/of verwijderd. Omdat die geen meldingen geeft worden de andere meldingen ook tegen gehouden.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
bfernhout,

Wat gek dat het probleem zich wederom voordoet. Vanuit Vodafone kunnen we je hier helaas niet bij helpen 😞
Dus ik ben bang dat je nogmaals contact moet opnemen met Samsung, zodat zij het verder kunnen onderzoeken.
Heel veel succes ermee!
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eventueel kunnen proberen om de cash van de agenda onder apps eens te legen bfernhout en eventueel controleren of de agenda toegang heeft of niet (machtigingen).
Daarnaast kun je eens kijken of de app geupdate kan worden.




bfernhout
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er inmiddels achter waar het probleem zit. Het zit niet in het toestel. Maar duidelijk in de software. Ergens in de agenda gaat het fout. Ik had intussen weer eens mijn telefoon geheel naar fabrieks instellingen terug gebracht. Duidelijk all vormen van updates uitgeschakeld. Hiermee komen de laatst updates niet binnen. Instellingen en afspraken via de login opgehaald. Een aantal afspraken geplaatst vn 5 min tot 3 dagen.
Alles bleeft werken. Alleen draaid ik nu dus een verouderde versie van de agenda. Een update laten uitvoeren en weer een paar afspraken gemaakt. vandaag zou er om 19:00 weer een alarm moeten afgaan. Maar helaas geen alarm. Maar is heb nu wel de duidelijkheid dat ik een update gekregen heb voor de agenda. Teven zijn iconen gewisseld.

Er blijven nu twee optie over of mijn gsm nooit meer te updaten met het risico dat er veiligheids lekken ontstaan. Of mijn toestel rooten en de agenda er uit te halen en vervangen door een andere. Samen met een andere agenda lukt niet. Omdat de standaard agenda alle touwtjes in de houd en zo meldingen van andere agenda's tegenhoud.


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Bedankt voor de update bfernhout. Vervelend om te horen dat je veroordeeld bent tot deze 2 opties. Helaas hebben wij ook geen oplossing hiervoor. Wellicht leest een van onze Community leden mee en kunnen zij jou nog een tip geven!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic