jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Galaxy S8: is exact aflevermoment al bekend?

Ik heb een preorder gedaan van de Galaxy S8: is het exacte aflevermoment al bekend?
70 Reacties 70
Anonymous
Niet van toepassing
Vanuit hier kunnen wij helaas geen bestellingen inzien. Daarvoor kun je bellen met 0800-0560

Het toestel wordt geleverd vanaf 19 april.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Thanks, dus Vodafone garandeert gewoon de 19 april, fijn om te horen
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf is het vanaf 19 april. Of dit ook in jouw geval is durf ik niet te zeggen. Daarvoor kun je bellen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik keek net op my vodafone en daarbij stond de status van mij pre-order klaar voor verzending 🙂
dus ik heb goeie hoop dat ik hem 19 of 20 april heb nog max 3 dagen gedult dus en wachten duurt zoooo lang hahaha
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dat is goed nieuws voor jou, bij mij is de status nog steeds "bestelling ontvangen", ik had hem pas op 1 april besteld. Dinsdag maar eens met Vodafone bellen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
jimvdberg,

Heb je de klantenservice ondertussen gesproken? 🙂
Hopelijk komt ook jouw toestel snel je kant op!
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Oei, dat gaat ook niet lukken, de helpdesk is niet te bereiken, "momenteel is het te druk, bel op een later moment terug".
Ja ja, maar wanneer dan?
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
eerder op de avond gezien in de postnl app dat er morgen een pakket van vodafone word geleverd 🙂
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Gisteren na diverse pogingen en uiteindelijk heel lang wachten toch nog contact gehad met de helpdesk, die verzekerde mij dat de telefoon vandaag wordt afgeleverd. Ben benieuwd, heb echter nog geen sms of email ontvangen ter bevestiging en zie op de site dat mijn status nog steeds niet is gewijzigd.
Een schandalig slechte helpdesk trouwens, die hoegenaamd onbereikbaar is.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
Heb je de afdeling orders aan de lijn gehad want die kennen je een t&t nummer geven dan als die verstuurd is
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nee, ik ga de helpdesk niet meer bellen, dat is een hopeloze toestand,
daar was ik gisteren de hele dag mee bezig voordat ik ze te pakken kreeg.
Maar wat betreft de Galaxy S8 wel vreemd, als hij vandaag woensdag wordt afgeleverd, ik heb helemaal geen bericht ontvangen.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hoe kan ik fatsoenl;ijk contact opnemen met Vodafone?
Met de helpdesk ben je de hele dag bezig voordat je iemand te pakken krijgt en die is na 1800u alweer gesloten!
Een mailadres kan ik niet vinden.
Op Twitter beantwoorden ze gewoon mijn vraag niet.
En hier in het forum zwijgt men inmiddels ook al.
Helllup !
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Echt een slechte bedoening order afdeling nauwelijks tot niet te bereiken. Kunnen niks zeggen. Nog steeds geen leverdatum bekend terwijl een maat van mij hem in de winkel heb besteld en hem vandaag heeft op kunnen halen. Terwijl er wer geroepen nee eerst de verzendingen en dan de winkel pas. Het is vandaag de 19e en nog niks geen track en trace geen email geen sms alleen wel een hoop frustratie.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi jimvdberg en Rudie1981,

Op de website stond vermeld dat de pre-orders vanaf 19 april geleverd zullen worden.
Uiteraard doen we ons uiterste best om alle toestellen zo snel mogelijk te leveren, maar we hebben geen concrete informatie wat betreft de exacte leverdata.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dank, vandaag nog geen enkele voortgang, dus de aflevering gaat hoe dan ook naar volgende week. En daar gaat dan je voordeel van de preorder, die verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Phoenixx2000

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb afgelopen dinsdag (18 april) telefonisch mijn bestelling geplaatst. Ik heb gebruik gemaakt van Next, dus ik zie in 'mijn Vodafone' ook dat m'n abonnement de 18e afloopt. De order is toen vergeten door de medewerker te verwerken. Ik heb hiervoor donderdag per chat en telefonisch contact gehad waarna mijn order wel zou worden verwerkt en heb toen ook een bevestigingsmail ontvangen. De preorder actie is inderdaad, daar werd nogal wat reclame voor gemaakt, dat je de telefoon de 20ste in huis zou hebben, 8 dagen eerder dan dat de telefoon voor andere mensen beschikbaar zou komen. In de mail staat ook dat binnen 1 a 2 dagen het toestel binnen zou zijn, en bij nieuwe toestellen IETJE langer.. In mijn bevestigingsmail kon ook de korting die ik nog kreeg op mijn abonnement niet verwerkt worden. Toen ik belde voor de status kon er ook alleen maar gezegd worden dat ze vanaf do (dus de 20ste) zouden gaan uitleveren. Waarom moet ik dan bellen voor de exacte status. Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes qua communicatie.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik heb afgelopen woensdag (19april) mij samsung galaxy s8 mogen ontvangen deze had ik 29 maart ge preorderd direct na de presentatie van samsung weet niet of het wat uit maakt wanneer je hem heb gepre-orderd hebt maar mij lijkt het logisch dat ze het lijstje afgaan van wie hem als eerst heeft besteld en gaat zo maar door daarbij komt natuurlijk ook van hoeveel voorraad heeft samsung geleverd de eerste lading zijn denk ik allemaal factoren waarvan het afhangt
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mee eens. Ik had hem ook pas op 1 april besteld.
Mijn orderstatus staat nog steeds op "uw bestelling ontvangen" net als op dag 1, de aflevering zal dus sowieso pas volgende week plaatsvinden, toch prutswerk van Vodafone. Ik betwijfel of ik hem eerder krijg dan dat hij in de winkel ligt 😞
Wat een hopeloos beroerde communicatie met Vodafone trouwens, je kan gewoon geen contact krijgen.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Update: vandaag eindelijk weer eens telefonisch contact gehad.
Nog geheel onbekend wanneer mijn Galaxy S8 kan worden geleverd, omdat Vodafone slechts mondejsmaat door Samsung wordt bevoorraad, aldus de mevrouw van de helpdesk.. Dat kan 1 dag duren, maar ook veel langer. Op zich snap ik dat, maar communiceer dat dan ook met de klant, dat ze veel te veel preorders hebben aangenomen en dat Samsung dit niet aankan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic