Sjotha

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gamecraze dienst

Krijg net een bericht van Vodafone met de tekst,
"Je ben geabonneerd op Gamecraze, onbeperkt de leukste games spelen, de kosten zijn EUR 5,00 per week. Ga naar ........ (websitelink)

Ik heb mij nooit ergens op geabonneerd zoals dit en wil dit ook zeker niet. Graag opheldering en wanneer mogelijk afmelden.
4 Reacties 4
Sjotha
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook kan ik mij niet afmelden via payinfo aangezien ik geen bericht terugkrijg met code om mij af te melden.

-Edit- nu afgemeld via payinfo (kreeg de sms niet door storing van vodafone)

Ik neem aan dat vodafone bezig is met deze oplichterij de nek om te doen? Zie ik binnenkort dat er toch 5 euro van mijn rekening is afgeschreven maak ik hier een zaak van hoe laag het bedrag ook is. Vodafone moet zich niet bezighouden met deze malafide praktijken
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent. Gelukkig heb je meteen actie ondernomen door het te blokkeren via Payinfo
Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten. Daarnaast kan de contentdienst stop gezet worden.

Mocht het niet lukken dan kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.

Ook raad ik aan om het aan te kaarten via deze link. Zodra je het hier aanmeldt wordt het onderzocht.
Sjotha
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is zo bijzonder vind, is dat ik meerdere klachten heb gezien over deze "diensten" die via jullie Vodafone berichtenservice verzonden worden maar jullie nergens op in gaan of dat jullie hier wat aan gaan doen. Jullie geven alleen de info om af te melden en daarmee moet de zaak afgedaan zijn. Hoe is het mogelijk dat via jullie berichtenservice deze berichten aan de klant worden toegestuurd? Is dit een smerig handeltje van Vodafone zelf?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is geen handel vanuit ons. Je kunt zelf bepalen of content diensten op je rekening mogen verschijnen bij ons of niet. Via de bovenstaande stappen kun je het aanmelden via de link die ik heb aangegeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic