Floris van Erve

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

garantie iPhone 7

Beste,
24-10-2017 heb ik bij jullie een iPhone 7 gekocht met nummerbehoud. Ordernummer:******. Ik heb de iPhone nu nog geen jaar maar ik geloof dat de accu kapot is.. De iPhone valt om de 2 minuten uit en het batterijpercentage verandert om de minuut van 1% naar 100%. Bij batterijconditie staat 'reparatie'. Zou u mij meer info kunnen geven over het probleem hiervan en of dit kosteloos kan worden voorgoed ivm de garantie. U kunt mij bereiken op dit mailadres en op het telefoonnummer:0**********
Ik hoor graag van u!
Mvg,
Floris van Erve

Moderator edit: Gegevens verwijderd ivm privacy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Floris van Erve

Welkom op de community!

Allereerst heb ik je mobiele nummer en order nummer verwijderd ivm je privacy. Dit omdat de community openbaar is.

Vanuit hier kan ik helaas niet oordelen of een issue onder de garantie valt of niet. Dit is omdat ik vanuit hier niet het toestel zie en kan onderzoeken. Dit wordt bepaald door onze reparateur.

Ik raad je aan om find my phone als eerste uit te zetten en om een back up te maken van het toestel.
Daarnaast lees je hier welke stappen je dient te doorlopen om hem aan te melden voor reparatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Floris van Erve

Welkom op de community!

Allereerst heb ik je mobiele nummer en order nummer verwijderd ivm je privacy. Dit omdat de community openbaar is.

Vanuit hier kan ik helaas niet oordelen of een issue onder de garantie valt of niet. Dit is omdat ik vanuit hier niet het toestel zie en kan onderzoeken. Dit wordt bepaald door onze reparateur.

Ik raad je aan om find my phone als eerste uit te zetten en om een back up te maken van het toestel.
Daarnaast lees je hier welke stappen je dient te doorlopen om hem aan te melden voor reparatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic