johnnyvtz1990

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gebeld door nummer onbekend

Ik had vanavond een oproep gemist op mijn smartphone van een met als nummer: onbekend. Ik ben één keer gebeld door het nummer onbekend.

Als je in de avond slechts één keer gebeld woord door onbekend gaat dit meestal om bedrijven waar je vroeger klant bij bent geweest? Ik wordt altijd een beetje wantrouwend als iemand onbekend belt.

Iemand ervaring mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi johnnyvtz1990

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als mensen of bedrijven onbekend bellen. Je kunt je ten allen tijde aanmelden bij het bel-me-niet-register hiervoor.
Daarnaast zijn er verschillende apps die anonieme oproepen direct blokkeren voor je.
Het enige andere wat je kan doen is, wegduwen en doorschakelen naar de voicemail of een keer opnemen en duidelijk maken dat je niet geïnteresseerd bent.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi johnnyvtz1990

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is als mensen of bedrijven onbekend bellen. Je kunt je ten allen tijde aanmelden bij het bel-me-niet-register hiervoor.
Daarnaast zijn er verschillende apps die anonieme oproepen direct blokkeren voor je.
Het enige andere wat je kan doen is, wegduwen en doorschakelen naar de voicemail of een keer opnemen en duidelijk maken dat je niet geïnteresseerd bent.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic