SDaron0209

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geblokkeerd prepaid nummer na te lang niet opwaarderen

Ik had een prepaid simkaart van jullie. Dat nummer is inmiddels al geblokkeerd omdat ik het niet opwaardeerde. Ik heb het nummer wel nodig omdat ik met een bevestegingscode die naar het nummer gestuurd word weer bij mijn oude email kan voor bepaalde gegevens. Nu is mijn vraag is het mogelijk dat jullie iets hiermee kunnen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SDaron0209
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Officieel weet ik dat als je Prepaid simkaart is geblokkeerd, dat je deze dan niet meer kan opladen. Dan is je nummer weg en heb je gewoon pech. Je had je nummer in 6 maanden tijd een keer moeten gebruiken om te bellen, sms'en, internet gebruik en/of op te waarderen.

Maar deze vraag is al eerder geweest en nu is mij niet helemaal meer duidelijk wat Vodafone doet. Want op de website staat namelijk deze info:

Wat gebeurd er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar. Dit is niet veranderd. Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.

Wat je het beste kan doen is via de klantenservice van Vodafone even vragen of je nummer nog wel actief is. Als dit het geval is, vraag of je deze nog kan uploaden met geld om weer te gebruiken. Je krijgt van hun wel het antwoord en dan weet je het zeker. Want op dit moment spreken dingen elkaar tegen en ook ik weet niet meer wat nu wel of niet goed is. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi SDaron0209
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Officieel weet ik dat als je Prepaid simkaart is geblokkeerd, dat je deze dan niet meer kan opladen. Dan is je nummer weg en heb je gewoon pech. Je had je nummer in 6 maanden tijd een keer moeten gebruiken om te bellen, sms'en, internet gebruik en/of op te waarderen.

Maar deze vraag is al eerder geweest en nu is mij niet helemaal meer duidelijk wat Vodafone doet. Want op de website staat namelijk deze info:

Wat gebeurd er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar. Dit is niet veranderd. Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.

Wat je het beste kan doen is via de klantenservice van Vodafone even vragen of je nummer nog wel actief is. Als dit het geval is, vraag of je deze nog kan uploaden met geld om weer te gebruiken. Je krijgt van hun wel het antwoord en dan weet je het zeker. Want op dit moment spreken dingen elkaar tegen en ook ik weet niet meer wat nu wel of niet goed is. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@SDaron0209, is het inmiddels nog gelukt via de klantenservice? Was je nummer alleen geblokkeerd? Of al volledig verwijderd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic