eriktuut

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik prepaid nummer

Ik heb nog een prepaid nummer liggen dat ik nu wil gaan gebruiken, heb hem in tetelefoon gedaan maar krijg bij het proberen op te waarderen een melding dat hetje nummer, niet geschikt is voor opwaarderen
Wat gaat er niet goedteveel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi eriktuut

Welkom op de community!
Als een nummer bij prepaid binnen 6 maanden niet belt, sms internet gebruikt of opwaardeerd, dan vervalt het nummer. Helaas is het niet mogelijk om een nummer terug te halen. Zie voor de voorwaarden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#prepaid

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi eriktuut

Welkom op de community!
Als een nummer bij prepaid binnen 6 maanden niet belt, sms internet gebruikt of opwaardeerd, dan vervalt het nummer. Helaas is het niet mogelijk om een nummer terug te halen. Zie voor de voorwaarden: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml#prepaid
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wel kunnen we voor je controleren of hij al uit de lucht is. Stuur je ons hiervoor een berichtje via Twitter of Facebook? Je mag hiervoor ook de chat starten. Dan kijken mijn collega's het graag voor je na! Laat je weten of dit de oorzaak was?
eriktuut
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zal het dan wel zijn, ik had er nog twee liggen en wist niet van de voorwaarden.
Ik heb trouwens net 5 euro opgewaardeerd op het tweede nummer dat ik had, het geld is wel betaald, maar het nummer werkt ninniet mijntelefoon
Nummer 06 27902159 is het nummer waar ik wel kom opwaarderen, maar de sim niet werkt
En bij het nummer 06 15397976 lukt opwaarderen helemaal niet
Eik
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan raad ik aan om even contact op te nemen met mijn collega's zodat zij de terugbetaling kunnen aanvragen of eventueel op een ander nummer zetten etc.
eriktuut
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En hoe en waar kan ik je juiste collega's bereiken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je mag hiervoor bellen met 0800-0094 en dan vragen naar de afdeling prepaid.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic