Jasper0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik WhatsApp met bevroren abonnement

Binnenkort ga ik een tijd naar het buitenland (buiten europa). Omdat bellen en internetten met een Nederlands abonnement ontzettend duur is sluit ik daar een abonnement af. Het liefst behoud ik mijn abonnement voor als ik terug kom in Nederland. Het makkelijkste zal zijn om mijn Nederlandse nummer te gebruiken voor WhatsApp en mijn buitenlandse nummer voor bellen en internetten.
Omdat ik mijn Nederlandse nummer dan niet meer gebruik voor bellen en data zou ik graag het abonnement willen bevriezen zodat ik in de tijd dat ik het niet gebruik ook niets betaal.
Mijn vraag is of ik mijn Nederlandse nummer kan gebruiken voor WhatsApp terwijl het abonnement bevroren is.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jasper0

Wat gaaf dat je voor een beepaalde tijd naar het buitenland gaat :sunglasses:

Het is zeker mogelijk om je abonnement te bevriezen. Dit heet bij ons een Time Out. Hiermee bevries je het nummer en abonnement voor een bepaalde tijd. Meer hierover lees je hier.

Je kunt whatsapp wel gebruiken maar dan moet de telefoon wel verbonden zijn met Wi-Fi. Is dit er niet, dan zal er geen verbinding zijn waardoor er geen berichten verstuurd en ontvangen kunnen worden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jasper0

Wat gaaf dat je voor een beepaalde tijd naar het buitenland gaat :sunglasses:

Het is zeker mogelijk om je abonnement te bevriezen. Dit heet bij ons een Time Out. Hiermee bevries je het nummer en abonnement voor een bepaalde tijd. Meer hierover lees je hier.

Je kunt whatsapp wel gebruiken maar dan moet de telefoon wel verbonden zijn met Wi-Fi. Is dit er niet, dan zal er geen verbinding zijn waardoor er geen berichten verstuurd en ontvangen kunnen worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic