MBJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 4g bereik bepaalde wijk hoofddorp

Beste mensen,

ik heb iets heel vreemd samen met nog meer dan 10 andere mensen heb ik in een bepaalde wijk helemaal geen bereik tot slecht 4g. 3g werkt wel. ik ben dus niet de enigste. het is super prut die klanten service van vodafone. zefls simpel en tele 2 hebben een speciale klanten service als je er met de gewone niet uit komt. vodafone heeft dat niet.

Vodafone is het meeste slechte wat me ooit is over komen. en ik moet er ook nog perse blijven .dus ze willen niet naar het probleem kijken maar ik mag er ook niet weg. dit is het probleem binnen heb ik 5 strepen bereik maar buiten 1 als je geluk hebt 2. meer niet. met mij nog meer dan 10 anderen mensen. toch blijft de afdeling netwerk en netwerkcrew zeggen dat er niks aan de hand is. ik heb echt idee dat beter moeten kijken ze baseren het op statistieken en kijken niet specifiek naam ijn verbinding dan zou een hele hoop duidelijk worden maar dat doen ze niet.

De netwerk afdeling sluit ongeacht welk adres ik ook indien standaard de case. dus voor mij is er geen netwerk crew meer. zodra ze mijn klant nummer zien sluiten ze standaard de case. het maakt ze geen moer uit of je problemen hebt. zolang hun maar van je af zijn.... lekker dan. ik had nooit maar dan ook nooit klant bij vodaofne moeten worden.

het probleem is dus het 4g bellen ik word er gek van. uitschakelen helpt wel. maar bij tele2 zou ik destijds 18 euro betalen voor 10gb en onbeperkt bellen dus ik verwacht gewoon dat voor 24 euro 4g bellen ook werkt.
maar nee. je betaalt super veel maar je krijgt er niks voor terug alleen maar een hoop ellende. en ik ben nogmaals niet de enigste. wat kun je nog doen als de netwerk afdeling je telkens niet de juiste informatie geeft maar puur hun mening met dat de verbinding goed is. ??? ik wil gewoon zonder problemen 4g kunnen bellen.
als dat niet mogelijk is wil ik toch per direct opzeggen zonder afkoping.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi MBJ
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community dus veel kan ik niet voor je doen maar ik kan je wel advies geven. Als eerst met z'n alle naar de website gaan van dekkingskaart/storingen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Controleer daar eerst of er werkzaamheden zijn en of de dekkingskaart de dekking info geeft. werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe dan de Network check van Vodafone en daar helpen ze je verder. Bij een storing en/of probleem van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Wil dit niet lukken dan adviseer ik je een klacht in te dienen via het klachtenformulier van Vodafone. Kom je daar niet uit, zoals je nu eigenlijk al hebt omschreven, dan kan je met al je afgewezen klachten van Vodafone een klacht indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Zorg alleen dat de laatste klacht wel binnen 10 werkdagen bij deze commissie ligt. Via deze weg moet het zeker goed komen en zal er nogmaals naar je klacht worden gekeken.

Als je nu echt met meer mensen problemen hebt, bundel je klachten dan als je naar deze commissie een klacht stuurt, dat helpt zeker! Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je waar krijgt voor je geld, dat willen we tenslotte allemaal.


Ik wil nog wel even terug komen op deze info:
het is super prut die klanten service van vodafone. zefls simpel en tele 2 hebben een speciale klanten service als je er met de gewone niet uit komt. vodafone heeft dat niet.

Als ik even eerlijk en persoonlijk mag zijn. Als een bedrijf naast zijn klantenservice nog een extra klantenservice moet hebben omdat die er met de gewone niet uit komt, is ook niet echt goed. Het moet gewoon al gelijk goed gaan bij de eerste klantenservice en niet iemand achter de hand houden. Dus dan zijn die andere bedrijven echt niet beter en net zo vreemd, als het echt zo gaat als dat je zegt. Vodafone heeft 1 klantenservice, misschien gaat het niet altijd even wenselijk, maar in mijn ogen, en ik ben ook maar een klant, gaat het toch vaker wel goed dan niet.

En dan nog een kleine tip:
Heb je al eens gekeken om 4G via Wifi te gebruiken? Lukt dat dan wel?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic