Marieke Kocken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik, hoe kan dit?

Help !
ik kan niet bellen en ook niet internetten.
wifi doet het wel !
heb alles al geprobeerd. Tek opnieuw. Simkaart eruit etc

graag zsm verhelpen !
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marieke Kocken
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt veel zelf al gedaan lees ik maar heb je hem ook al in een ander toestel gedaan (je sim-kaart)?
Je zou eerst eens kunnen kijken of er een storing bij je in de buurt is:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Kan je niets vinden, probeer even contact op te nemen via My Vodafone en daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Bel anders de klantenservice van Vodafone op 0800-0094. Dit is het algemene klantenservice nummer van Vodafone en open maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 / zaterdag: 08:00-18:00

Probeer het even op deze manier maar je kan natuurlijk ook even langs een Vodafone winkel, als je dit makkelijker lijkt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je inmiddels al weer bereikbaar Marieke Kocken ? Heb je nog de bovenstaande stappen doorlopen zoals Energieboy aangaf?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic