Jerros

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen berichten ontvangen! Versturen, internet en bellen is goed.

Hallo,

Wie kan mij helpen met het probleem waar ik tegenaan loop.

Ik heb een nieuw abbonoment met mobiel erbij gehaald en heb dit net een halve dag maar ik kan geen berichten ontvangen.

Ik heb een HUAWEI Mate p20 Lite nu maar ik kan alles doen maar geen berichten ontvangen. Daardoor krijg ik ook helemaal geen notificatie nummers binnen om bepaalde handelingen en apps te kunnen downloaden.

Wie kan mij helpen? Ik heb me al geïnformeerd bij Vodafone maar die wisten het niet zo 1, 2,3. Dat gaat 5 dagen ongeveer duren maar ik wil vraag verder met het Installeren van mijn nieuwe mobiel.

Wie kent dit probleem of weet de oplossing?

Jerry
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jerros
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat bedoel je met geen berichten ontvangen?
Waarschijnlijk bedoel je dat je geen SMS kan ontvangen?

Heb je je Sim kaart al eens in een ander toestel gedaan en gekeken of het daar wel lukt?
Dan weet je zeker of het aan je toestel ligt of aan je Sim kaart. Als je nieuwe toestel toch nog leeg is, doe dan eens een fabrieksinstellingen reset. Misschien zat/zit er toch een klein foutje in het toestel en ken je deze zo verhelpen.

Als het helemaal niet meer lukt dan langs een Vodafone Winkel gaan, die moeten je daar wel mee kunnen helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jerros
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat bedoel je met geen berichten ontvangen?
Waarschijnlijk bedoel je dat je geen SMS kan ontvangen?

Heb je je Sim kaart al eens in een ander toestel gedaan en gekeken of het daar wel lukt?
Dan weet je zeker of het aan je toestel ligt of aan je Sim kaart. Als je nieuwe toestel toch nog leeg is, doe dan eens een fabrieksinstellingen reset. Misschien zat/zit er toch een klein foutje in het toestel en ken je deze zo verhelpen.

Als het helemaal niet meer lukt dan langs een Vodafone Winkel gaan, die moeten je daar wel mee kunnen helpen.
Jerros
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy.

Ja je hebt gelijk, ik kan geen SMS-berichten ontvangen.

Dat is in ieder geval 1 ding wat ik kan proberen dankjewel voor het nadenken over mijn probleem.

Met vriendelijke groet,

Jerros
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik hoop dat het lukt, zou mooi zijn.
Anders weet ik het ook niet.... Succes en hoop op een geweldige zondag 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic