Pietervs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen dubbele data?

Ik heb een abonnement afgesloten, aangegeven dat ik een Ziggo-abonnement heb, maar krijg toch geen dubbele data. Terwijl dat wel aangegeven was bij het aangaan van het abonnement.

Daar heb ik natuurlijk over gebeld. En kreeg een verhaaltje te horen dat het wen nieuw abonnement was en ik het over een dag of twee wel in MijnVodafone terug zou zien. Niet dus: we zijn een week verder, en nog steeds geen dubbele data.

wat nu? Opzeggen omdat Vodafone hun afspraken blijkbaar niet na kan komen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pietervs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat verhaaltje is helemaal waar! Het kan soms nog wel tot 4 weken duren voor je bericht krijgt van Vodafone. Bij Ziggo gaat het soms administratief iets sneller gaan dan bij Vodafone. Waarom? geen idee, maar bij mij was dit ook het geval. Dus voldoe je aan alle voorwaarden dan moet je gewoon echt een geduld hebben.

Heb je nu na 4 weken nog niets vernomen, dan zou ik toch nog eens aan de bel trekken bij de klantenservice van Vodafone of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes, en het komt echt wel goed (zeg ik dan vol verwachting, hier ging het ook goed).
En opzeggen is echt geen optie hoor... Dat komt echt wel goed, Vodafone komt z'n afspraken, in dit geval, wel na!

Veel plezier bij VodafoneZiggo 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pietervs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat verhaaltje is helemaal waar! Het kan soms nog wel tot 4 weken duren voor je bericht krijgt van Vodafone. Bij Ziggo gaat het soms administratief iets sneller gaan dan bij Vodafone. Waarom? geen idee, maar bij mij was dit ook het geval. Dus voldoe je aan alle voorwaarden dan moet je gewoon echt een geduld hebben.

Heb je nu na 4 weken nog niets vernomen, dan zou ik toch nog eens aan de bel trekken bij de klantenservice van Vodafone of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes, en het komt echt wel goed (zeg ik dan vol verwachting, hier ging het ook goed).
En opzeggen is echt geen optie hoor... Dat komt echt wel goed, Vodafone komt z'n afspraken, in dit geval, wel na!

Veel plezier bij VodafoneZiggo 🙂
Pietervs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Energieboy,

dank voor je bericht.
beetje suf dat ze aan de telefoon zeggen dat het een dag of 2 duurt en het dus 4 weken kan duren....

ik ga ze nog maar eens bellen: ervaring met klantenservices van diverse bedrijven keert dat "stalken" wel eens wil helpen 🙂

Groet,

Pieter
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Pietervs,

Ik begrijp je frustratie. Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen ook meteen voor je checken of alles goed staat om de extra's te ontvangen.
We zijn benieuwd naar een update!

Groetjes, Sharon
Pietervs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,

Ik had contact gehad met de klantenservice. Die zeiden toe dat het binnen enkele dagen geregeld zou zijn.
Maar ze hebben het er tegenwoordig bij staan op de website:
"Hoe krijg ik de gratis extra's? En wanneer?
Uiterlijk vier weken nadat je de benodigde producten hebt geactiveerd worden de gratis extra's voor je klaargezet"

Beetje suf: waarom zegt de medewerker van de klantenservice dat het binnen enkele dagen geregeld is?
En waarom moet dit 4 weken duren? Met een druk op de knop kunnen de klantenlijsten van Ziggo en Vodafone uitgedraaid en vergeleken worden...

Zit weinig anders op dan maar af te wachten...

M.vr.gr.,

Pieter
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic