Brenda1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen dubbele data, hoe kan dit?

Ik ben sinds vandaag klant bij Vodafone. Ik heb een start L abonnement en ben klant bij Ziggo. Maar zie nu bij "verbruik" dat ik.maar 1 gb heb. Ik zou toch dubbele data krijgen omdat ik Ziggo klant ben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Brenda1981
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je ook hebt gekozen voor Vodafone icm Ziggo. Ik ben ook overgestapt en zelf ben ik er erg blij mee. Waarom heb je nog geen dubbel data? Dit komt omdat hier minimaal 2 weken overheen gaan. De extra’s van Ziggo kan zelfs 4 weken duren maar het kan ook zo zijn dat je er volgende week al van kan genieten. Heb dus nog even geduld, het komt goed! Ze moeten het administratief goed verwerken.

Zodra je een mail van Ziggo hebt ontvangen kan je via Mijn Ziggo je extra zender en Safe Online instellen. Van Vodafone krijg je opeens bericht dat je dubbel data hebt. Ik kreeg een sms berichtje, dat zal jij ook wel krijgen. Weet dat je erop zit te wachten, deed ik ook, maar het komt goed.

Veel plezier in ieder geval met VodafoneZiggo.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Brenda1981
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je ook hebt gekozen voor Vodafone icm Ziggo. Ik ben ook overgestapt en zelf ben ik er erg blij mee. Waarom heb je nog geen dubbel data? Dit komt omdat hier minimaal 2 weken overheen gaan. De extra’s van Ziggo kan zelfs 4 weken duren maar het kan ook zo zijn dat je er volgende week al van kan genieten. Heb dus nog even geduld, het komt goed! Ze moeten het administratief goed verwerken.

Zodra je een mail van Ziggo hebt ontvangen kan je via Mijn Ziggo je extra zender en Safe Online instellen. Van Vodafone krijg je opeens bericht dat je dubbel data hebt. Ik kreeg een sms berichtje, dat zal jij ook wel krijgen. Weet dat je erop zit te wachten, deed ik ook, maar het komt goed.

Veel plezier in ieder geval met VodafoneZiggo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic