hansknapen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet via g netwerk na verlengen abonement

vandaag mijn abonement verlengd . ik kan wel belen via het vodafonenewerk maar heb geen internet via 4g netwerk. ik heb de simkaart geactiveerd via my vodafone .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hansknapen ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Heb je je toestel al uitgezet en daarna weer aan?
Eventueel kan je bij instellingen op je toestel kijken bij Mobiel Netwerk of daar alles goed staat, zoals je APN instellingen.

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Mocht dit dan ook niet lukken dan zou ik maandag even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of vandaag even een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en daar kunnen mensen je helpen om te zien of er iets aan de hand is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi hansknapen ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel vervelend. Heb je je toestel al uitgezet en daarna weer aan?
Eventueel kan je bij instellingen op je toestel kijken bij Mobiel Netwerk of daar alles goed staat, zoals je APN instellingen.

De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4

Mocht dit dan ook niet lukken dan zou ik maandag even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of vandaag even een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en daar kunnen mensen je helpen om te zien of er iets aan de hand is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Had je nog gekeken naar de instellingen? Zorg er natuurlijk wel voor dat mobiele data aanstaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic