Nessx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internetverbinding Buitenveldert

Hoi,

Sinds afgelopen week heb ik helemaal geen internetverbinding op het werk,
mijn collega's die ook een abonnement hebben bij jullie heeft hier ook last van en wij vinden dit erg vervelend.
Whatsapp berichtjes sturen lukt zelfs ook niet. Bij het netwerk staat er: G

Ik weet niet of dit een storing is, en hoelang dit nog duurt..????
Als dit zo blijft dan zal ik zeker weten overstappen naar een andere provider.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Nessx op dit moment is wel een storing bekend rond deze locatie. Om het probleem te verhelpen zal er apparatuur vervangen moeten worden in een aantal masten. Hiervoor is op 1 juni (1 dag na de storing) een vergunning aangevraagd voor een hoogwerker. Deze vergunning is goedgekeurd voor 15 juni. Sorry voor het ongemak.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hallo Nessx
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is eigenlijk een vraag die je het beste kan stellen aan de klantenservice. Aangezien dit een klanten helpt klanten community is en ik niet in het systeem kan kijken. Echter, voor je ze gaat bellen kan ik je wel helpen om te zien waar het eventueel aan ligt. Heb je je SIMkaart al eens uit je telefoon gehaald en bij een ander in de telefoon om te kijken of het nu aan je abonnement ligt of aan je telefoon. Doet die het dan goed, dan zou je die van je collega in jouw telefoon kunnen doen om te zien wat die z’n SIMkaart doet.

Daarnaast kan je ook je kaartje eens schoonmaken, soms kan er stof tussen komen en heb je wat problemen met de SIMkaart. En is het nu allemaal nog niet gelukt, neem dan contact op met de klantenservice via bellen of via My Vodafone via de chat, dat gaat soms makkelijker (kan via de app of via internet). Maar je kan ze ook contacten via een privé bericht via Twitter en/of Facebook.

Denk dat je er dan wel uit komt en dan heb je al een aantal dingen uitgesloten.
Succes en laat weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Nessx op dit moment is wel een storing bekend rond deze locatie. Om het probleem te verhelpen zal er apparatuur vervangen moeten worden in een aantal masten. Hiervoor is op 1 juni (1 dag na de storing) een vergunning aangevraagd voor een hoogwerker. Deze vergunning is goedgekeurd voor 15 juni. Sorry voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het probleem moet inmiddels zijn opgelost. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic