Inkypeet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen netwerk/niet bellen

Hi,

Mijn telefoon is vorige week gestolen. Erg vervelend, uiteindelijk heb ik een nieuwe simkaart aan kunnen vragen en een toestel van een vriend kunnen lenen.

De simkaart is binnengekomen, echter kon ik hem niet activeren op My Vodafone. Dus ik heb braaf gebeld met het nummer om hem te activeren, en dit zou geslaagd moeten zijn. Echter was dit precies tijdens 'de grote storing' van gisteren, dus ik gaf het nog wat tijd. Intussen heb ik vaak in- en uitgeschakeld, simkaart eruit gehaald, erin gedaan, opnieuw verbonden met Vodafone, APN instellingen en Vodafone aangevinkt, maar dat werkt ook niet.... Echt. Alles geprobeerd.

Alsnog heb ik nu nog steeds geen verbinding. Ik heb net weer mijn fabrieksinstellingen teruggezet in de hoop dat hier iets mee wordt opgelost, maar het bleek tevergeefs. Aangezien ik niet kan bellen hoop ik hier een reactie op te krijgen.

Ik weet dat er nog een aantal mensen zijn die kampen met de storing, maar ik heb niet het gevoel dat dit bij mij hier aan ligt.

Oh! En het ligt niet aan het toestel, ik heb namelijk dagenlang met een andere simkaart gewoon kunnen bellen en internetten.

Wat kan ik doen? Heel veel geduld heb ik niet meer over en het is voor mijn werk erg belangrijk bereikbaar te zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Inkypeet ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je echt alles hebt gedaan om het in orde te krijgen dan zou ik of even langs een Vodafone Winkel gaan en anders toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uiteraard kan je ook je vraag via een privé berichtje sturen naar Twitter en/of Twitter van Vodafone en dan kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand is en/of het probleem verhelpen, wat je natuurlijk graag wil.

De storing van gisteren ligt buiten de macht van Vodafone en het kan gebeuren. Gelukkig is dit maar zelden maar net op het moment dat jij alles wilde activeren. Neem dus echt even contact op met de klantenservice van Vodafone. Via de Community kan men je niet helpen vanwege privacy.

Succes in ieder geval.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Inkypeet ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je echt alles hebt gedaan om het in orde te krijgen dan zou ik of even langs een Vodafone Winkel gaan en anders toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uiteraard kan je ook je vraag via een privé berichtje sturen naar Twitter en/of Twitter van Vodafone en dan kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand is en/of het probleem verhelpen, wat je natuurlijk graag wil.

De storing van gisteren ligt buiten de macht van Vodafone en het kan gebeuren. Gelukkig is dit maar zelden maar net op het moment dat jij alles wilde activeren. Neem dus echt even contact op met de klantenservice van Vodafone. Via de Community kan men je niet helpen vanwege privacy.

Succes in ieder geval.
Inkypeet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Hoi Inkypeet ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je echt alles hebt gedaan om het in orde te krijgen dan zou ik of even langs een Vodafone Winkel gaan en anders toch nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Uiteraard kan je ook je vraag via een privé berichtje sturen naar Twitter en/of Twitter van Vodafone en dan kunnen ze je uitleggen wat er aan de hand is en/of het probleem verhelpen, wat je natuurlijk graag wil.

De storing van gisteren ligt buiten de macht van Vodafone en het kan gebeuren. Gelukkig is dit maar zelden maar net op het moment dat jij alles wilde activeren. Neem dus echt even contact op met de klantenservice van Vodafone. Via de Community kan men je niet helpen vanwege privacy.

Succes in ieder geval.


Aha, kon het altijd proberen via deze weg. Ik ga naar de winkel, super thanks!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bedankt voor het begrip Inkypeet. Hopelijk werkt het snel weer zoals normaal.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic