Lay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen of traag Internet/wifi

Sinds Ziggo werkzaamheden op 22 nov heeft verricht. Gaat het achteruit met mijn internet. Zowel vast als draadloos.
Ook internet via Vodafone op mijn mobiel is niet om over naar huis te schrijven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lay

Welkom op de Community van Vodafone!
Je geeft aan dat het netwerk (mobiel) niet echt top is. Wat ervaar je precies? Ervaar je traag internet of helemala geen dekking? Zie je 3G of 4G? Om wat voor een toestel gaat het?
Heb je al eens de stappen via http://voda.fo/ne/3ugam doorlopen?

Betreft het Wi-Fi netwerk raad ik aan om eens een powerflip te doen. Mocht dit niet werken kun je eventueel een reset doen of via hier de stappen te doorlopen. Op die manier kun je achterhalen waar het mis gaat.
Mocht het daarna nog niet lukken, dan raad ik aan om een topic aan te maken op de community van Ziggo. Mijn collega's daar helpen je graag verder. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lay

Welkom op de Community van Vodafone!
Je geeft aan dat het netwerk (mobiel) niet echt top is. Wat ervaar je precies? Ervaar je traag internet of helemala geen dekking? Zie je 3G of 4G? Om wat voor een toestel gaat het?
Heb je al eens de stappen via http://voda.fo/ne/3ugam doorlopen?

Betreft het Wi-Fi netwerk raad ik aan om eens een powerflip te doen. Mocht dit niet werken kun je eventueel een reset doen of via hier de stappen te doorlopen. Op die manier kun je achterhalen waar het mis gaat.
Mocht het daarna nog niet lukken, dan raad ik aan om een topic aan te maken op de community van Ziggo. Mijn collega's daar helpen je graag verder. Laat je weten of het gelukt is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic