Jaco1965

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen my vodafone

Mijn vodafone geeft de volgende melding: Geen rollen beschikbaar voor dit account
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Jacco1965,

Deze melding wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Log je in via de app? Probeer dan eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jaco1965
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waar krijg je dit? Op je app of tijdens het inloggen via je browser op je computer?
Beetje vreemde tekst eigenlijk, ken het niet. Heb je het nog steeds?

3 maanden geleden wat er ook al iemand die zoiets had maar die heb ik nooit meer terug gezien met een terug koppeling over wat het nu was. Daar tegen heb ik laten weten om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je zo ie zo helpen met deze info en waarschijnlijk ook een oplossing bieden.

Ben zelf een klant dus ik kan niet in het systeem kijken.
Mocht jij een antwoord hebben gekregen, deel het dan met ons klanten hier op de Community. Dan weten we het ook en kunnen we in het vervolg andere mensen ook helpen met een oplossing. Bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Jacco1965,

Deze melding wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Log je in via de app? Probeer dan eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic