Sandra-Dirk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen telefoon of internet verbinding

Hallo ik ben met vakantie en heb met mijn extra kaartje in het buitenland helemaal geen internet verbinding en met mijn gsm gisteren tijdens de storing maar ook daarna nog en ook vandaag geregeld geen verbinding zowel telefoon niet en internet niet. Hoe kan dit en hoe gaan jullie dit voor mij oplossen, want dit is niet prettig in mijn vakantie tijd in het buitenland. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Sandra de Man
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandra-Dirk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het extra kaartje waar je het over hebt is dit een prepaid kaartje van Vodafone of een abonnement? Zoals je weet is er een storing geweest donderdag en daar zit nog een nasleep in bij de mensen die in het buitenland verblijven. Het beste is om je toestel eens helemaal uit te zetten, even te wachten en na 5 minuten weer aan te zetten. Wat ook wel wil helpen is even je toestel in vliegtuigstand te zetten en dan weer terug te zetten naar normaal. Mocht dit nu ook niet werken dan naar je instellingen gaan van het toestel en bij Mobiel Netwerk te kiezen voor een ander netwerk en dan weer terug te gaan naar het juiste netwerk (handmatig) - eventueel 5 verschillende kiezen, dan is het uit je geheugen en weer terug naar het juiste netwerk.

Het zijn allemaal wat handelingen maar bij de een werkt dit en bij de ander werkt dat. Probeer ze 1 voor 1 uit om te kijken wat bij jou werkt. Laat nog even weten of het is gelukt, of niet. Bedankt alvast en nog een fijne vakantie natuurlijk 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandra-Dirk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het extra kaartje waar je het over hebt is dit een prepaid kaartje van Vodafone of een abonnement? Zoals je weet is er een storing geweest donderdag en daar zit nog een nasleep in bij de mensen die in het buitenland verblijven. Het beste is om je toestel eens helemaal uit te zetten, even te wachten en na 5 minuten weer aan te zetten. Wat ook wel wil helpen is even je toestel in vliegtuigstand te zetten en dan weer terug te zetten naar normaal. Mocht dit nu ook niet werken dan naar je instellingen gaan van het toestel en bij Mobiel Netwerk te kiezen voor een ander netwerk en dan weer terug te gaan naar het juiste netwerk (handmatig) - eventueel 5 verschillende kiezen, dan is het uit je geheugen en weer terug naar het juiste netwerk.

Het zijn allemaal wat handelingen maar bij de een werkt dit en bij de ander werkt dat. Probeer ze 1 voor 1 uit om te kijken wat bij jou werkt. Laat nog even weten of het is gelukt, of niet. Bedankt alvast en nog een fijne vakantie natuurlijk 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met de tips van Energieboy Sandra-Dirk ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic