CarlosdeMeijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen toegang tot mijn Samsung Galaxy S4

Goedendag,

Vandaag iets raars met mijn telefoon aan de hand. Ik had mijn telefoon vanochtend uitgezet. Een paar uur later zet ik hem weer aan en typ mijn pincode in. Niks aan de hand. Nadat ik een paar uur na een paar uur mijn gsm uit mijn broekzak tover, zie ik een scherm op mijn gsm van Vodafone protect met de mededeling dat ik mijn gsm verloren of gestolen is. Op dit scherm moet ik een tijdelijk pinnummer voor invoeren en dan later in mijn instellingen met voorkeurscode invoeren. Nu heb ik dit gedaan. Ik probeer ook via het normale startscherm dit tijdelijke pinnummer in te voeren maar dit is niet correct. Ik heb al meerdere malen mijn vaste pinnummer in proberen te voeren en telkens weer krijg ik de melding code onjuist. Na 5 keer moet ik 30 sec. wachten. Na 10 keer weer 30 sec. wachten.
Op een gegeven moment heb ik zelfs mijn PUK code geprobeerd, want je denkt toch, dit komt niet meer goed met die telefoon. Ik kan niet bellen, smsen of appen. Dit wel belangrijk voor mijn werk. Ik ben het ontzettend beu na een paar uur te zoeken en te schelden. Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Carlos de Meijer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @CarlosdeMeijer ,

Dus het gaat hierbij om de Mobile protect melding? Als dat zo is kun je dit gemakkelijk verhelpen door en live chat te hebben zo kan de persoon waarmee jij chat je en tijdelijke wachtwoord geven waardoor jij dus gewoon weer toegang hebt op je mobiele telefoon.

Neem contact op via www.vodafone.nl/support/contact/ soms kan de chat erg vol zitten ik raad je dan toch aan om de pagina meerdere keren te verversen. Wij kunnen je helaas niet verder helpen via het forum dit in verband met privégegeven die via het forum niet beschikbaar zijn, het forum staat namelijk los van de rest.

Laat je het ons nog even weten of het allemaal gelukt is alvast succes en een fijne avond verder 😉 (mocht ik je niet meer spreken).

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @CarlosdeMeijer ,

Dus het gaat hierbij om de Mobile protect melding? Als dat zo is kun je dit gemakkelijk verhelpen door en live chat te hebben zo kan de persoon waarmee jij chat je en tijdelijke wachtwoord geven waardoor jij dus gewoon weer toegang hebt op je mobiele telefoon.

Neem contact op via www.vodafone.nl/support/contact/ soms kan de chat erg vol zitten ik raad je dan toch aan om de pagina meerdere keren te verversen. Wij kunnen je helaas niet verder helpen via het forum dit in verband met privégegeven die via het forum niet beschikbaar zijn, het forum staat namelijk los van de rest.

Laat je het ons nog even weten of het allemaal gelukt is alvast succes en een fijne avond verder 😉 (mocht ik je niet meer spreken).
CarlosdeMeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert,

Niks werkte op mijn gsm. Behalve Hard Reset.;) Werd door een collega van je als uiterste redmiddel aangeraden. Alles wel kwijt, maar ik ben gelukkig weer bereikbaar.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat naar dat je al je data kwijt bent geraakt :(.
Ik hoop dat je nog wat er van hebt of nog iets in je geheugen.
Goed om te horen dat hij/zij je vermelde wat er gaande was en je verder kon helpen.

We hadden je graag geholpen via het forum alleen dat lukte niet omdat we en aantal gegevens nodig van je hadden en dat lukt niet via het forum. Maar uiteindelijk is het toch goed gekomen voor en groot deel ;).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
topic gesloten, mobile protect is uitgefaseerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic