Griffioen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen ziggo geen korting

Waarom wordt je benadeeld als je geen ziggo heb / kan krijgen. Ben vanaf 1997 bij Libertel/Vodafone en mijn vriendin ook naar Vodafone destijds laten komen. Echter zij mag nu verlengen maar geen enkele korting voordeel voor ons ook niet omdat we met zijn 2e Vodafone hebben. Mijn Kids krijgen ook telefoon maar ook hier geen voordeel. Kijk ik bij T-mobile heb je gezins korting 35 euro onbeperkt alleen met 1 gezien extra 6,50 bij 3 krijg je 10 euro en 4e krik je 12,50 korting voor alle 4 gebruikers incl onbeperkt data en bellen. Bij Vodafone krijg je maar 80gb voor 90 euro. Bij T-mobile onbeperkt ook voor 90 euro. Ik hoef niet weg maar als ze ons niet waarderen en Max 80 gb krijg willen ze ons denk weg hebben. En ja 80gb is ook veel maar wij zitten veel op de camping en onderweg en gaat dan veel doorheen. Ben ik nu de enige die zich hier over verbaast.. Dan praat ik ook nog niet eens over de 5 euro extra korting op het abonnement voor de Ziggo klanten ?

Met vriendelijke groet

Griffioen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Griffioen

Dankjewel voor je reactie!
Betreft de Ziggo actie voldoe je niet aan de voorwaarden. De voorwaarden van een actie kan ik helaas niet veranderen.
Echter zijn er natuurlijk wel andere acties waaraan je mee kunt doen, waarvoor je geen Ziggo klant hoef te zijn.
Jammer dat je dit gevoel hebt en het helaas anders inziet!
Mocht je nog vragen hebben, dan ben je natuurlijk hier welkom!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Griffioen

Ik kan me voorstellen dat je ook mee wilt doen aan de actie van Vodafone en Ziggo.
Om aan deze actie mee te doen, zul je moeten voldoen aan bepaalde voorwaarden. Voldoe je niet aan deze voorwaarden, dan is het helaas niet mogelijk om aan deze actie mee te doen.

Daarnaast zijn er geregeld acties zoals extra data, extra korting etc. Houd hiervoor onze website in de gaten.
Op dit moment is 80 GB het hoogste wat wij aanbieden in onze abonnementen. De rest van onze abonnementen heeft minder data. Ik kan helaas aan bovenstaande punten niks veranderen voor je.

Vanuit de community kan ik helaas geen aanbod geven.
Mocht je een persoonlijk aanbod willen dan kun je hiervoor bellen met mijn collega's via 0800-0560.
Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Griffioen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Steven,

Bedankt voor je info maar ik voldoe blijkbaar niet aan jullie voorwaarden.
Ondanks de 21 jaar dat we bij mekaar zijn en veel meegemaakt hebben van kleine
ondernemer (Libertel) die je steunde tot te grote jonge Vodafone hielde we vertrouwen.
Echter na 21 is Libertel nu grote jongen die Vodafone heet en niet meer om je geeft
maar behoeft heeft aan Ziggo klanten en zijn vaste klanten die geen Ziggo kan ontvangen
laat vallen omdat ze niet voldoen aan bepaalde voorwaarde.

Gelukkig zijn er meer vrienden die wel meedenken en mij graag als klant zien.

Het gaat jullie goed
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Griffioen

Dankjewel voor je reactie!
Betreft de Ziggo actie voldoe je niet aan de voorwaarden. De voorwaarden van een actie kan ik helaas niet veranderen.
Echter zijn er natuurlijk wel andere acties waaraan je mee kunt doen, waarvoor je geen Ziggo klant hoef te zijn.
Jammer dat je dit gevoel hebt en het helaas anders inziet!
Mocht je nog vragen hebben, dan ben je natuurlijk hier welkom!
Griffioen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevan,

Het is niet een gevoel het is een feit. 3 euro korting op abonnementskosten is max wat ik krijg. Dan nog ben ik duurder uit bij jullie met nog veel minder gb data. Dus doe niet of het een gevoels kwestie is dit is gebaseerd op feiten.

En verder zijn er geen acties tenzij je ziggo klant ben.
Maar goed liever nieuwe klanten binnen halen dan oude klanten bedanken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic