DianneDJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geld nog steeds niet terug van Vodafone

€550 na zeven weken nog steeds niet terug van Vodafone!

Ongeveer zeven weken geleden heb ik een niet-leverbare bestelling geplaatst bij Vodafone. Op de site kocht ik een telefoon met abonnement. Helaas kon Vodafone de telefoon niet leveren, maar heb ik hier wel voor betaald. Omdat Vodafone de telefoon niet kon leveren (omdat deze telefoon niet meer gemaakt zou worden) is er geen 'order' geplaatst. Na een aantal dagen had ik nog geen mailtje met bevestiging gehad en daarom ben ik maar even gaan bellen. Bij de klantenservice konden zij mijn order niet vinden aangezien deze niet geplaatst kon worden in verband met de niet-leverbare telefoon. Hierdoor konden zij deze order ook niet annuleren.

Toen vertelden zij mij dat zij het geld automatisch terug zouden storten na maximaal drie weken. Omdat Vodafone op dat moment het geld niet zou kunnen linken aan een bestelling, konden zij mij verzekeren dat dit zou gebeuren. Niets was minder waar. Ondertussen nog zo'n vier keer gebeld en nog steeds geen geld en geen antwoorden. Ik ben dus nu al zeven weken een bedrag kwijt waarvan een halve Macbook kan kopen en ik vind het ontzettend vervelend.

Elke keer wordt mij verzekerd dat ze er iets aan gaan doen maar steeds gebeurt er niets. Ik vraag mij af wanneer dit eens geregeld gaat worden. Als iemand weet hoe je bij Vodafone iets geregeld krijgt, laat het mij weten! Welke afdeling zou ik moeten hebben? Ik ben er vooralsnog niet achter.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DianneDJ
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje wat vervelend is die toch allemaal. Kan me heel goed voorstellen dat je na 7 weken je geld terug wilt hebben en zeker als ze beloven het na 3 weken terug te storten. Begrijpelijk dat je de Community van Vodafone opzoekt en via deze weg iemand krijgt die je kan helpen. Echter, dit is een Community waar klanten elkaar helpen en dit is iets administratief en ik kan je daar echt niet mee helpen.

Misschien zou je nog eens kunnen proberen een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook. Ik zal wel mijn best doen om dit bericht onder de aandacht te krijgen van een moderator van de Community maar kan je niet beloven dat die ook iets voor je kan betekenen omdat die ook altijd doorsturen naar de klantenservice. Misschien kunnen ze je wel helpen met de juiste afdeling, dan ben je daar in ieder geval al weer een stukje mee geholpen.

Neem contact op via Twitter en/of Facebook, ik ga even kijken of ik iemand kan vinden die je kan vertellen welke afdeling je moet hebben. Komen we hier samen terug om verslag te doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DianneDJ
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje wat vervelend is die toch allemaal. Kan me heel goed voorstellen dat je na 7 weken je geld terug wilt hebben en zeker als ze beloven het na 3 weken terug te storten. Begrijpelijk dat je de Community van Vodafone opzoekt en via deze weg iemand krijgt die je kan helpen. Echter, dit is een Community waar klanten elkaar helpen en dit is iets administratief en ik kan je daar echt niet mee helpen.

Misschien zou je nog eens kunnen proberen een privé berichtje te sturen via Twitter en/of Facebook. Ik zal wel mijn best doen om dit bericht onder de aandacht te krijgen van een moderator van de Community maar kan je niet beloven dat die ook iets voor je kan betekenen omdat die ook altijd doorsturen naar de klantenservice. Misschien kunnen ze je wel helpen met de juiste afdeling, dan ben je daar in ieder geval al weer een stukje mee geholpen.

Neem contact op via Twitter en/of Facebook, ik ga even kijken of ik iemand kan vinden die je kan vertellen welke afdeling je moet hebben. Komen we hier samen terug om verslag te doen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
DianneDJ Dat is inderdaad niet de bedoeling. Sorry dat je hier al zo lang op moet wachten. Kun je ons zoals Energieboy al aangaf even een bericht via Facebook of Twitter sturen? Dan kunnen onze collega's dit direct voor je oppakken en nakijken. Houd ons even op de hoogte! 🙂
DianneDJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy Serkan bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het proberen hoewel ik het een bijzonder vind dat een berichtje op social media meer uit zou gaan halen dan zeven keer bellen. Ik houd jullie op de hoogte!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Laat het maar horen hoe het is afgelopen.
Ben zelf erg benieuwd en zoals ik al schreef, vind het ook best een beetje te lang duren!
DianneDJ
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy ik heb een berichtje gestuurd en ze hebben inderdaad nog steeds de 'foute' order niet kunnen vinden. Ik moet nu weer afwachten en ze kunnen er geen tijdslimiet aan hangen. Heel vervelend en nog steeds niet het idee dat het iets gaat opleveren. Hoop dat ze me ongelijk bewijzen. Ik laat meer weten als ik wat te horen krijg!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik hoop een klein beetje dat het nu sneller gaat. Succes in ieder geval en horen het wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic