qwibes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelockte sim

Hallo lieve lezers...
Ik heb een probleem met mijn sim kaart. Ik heb deze nu in een oude mobiel, omdat mijn nieuwe verzopen is, maar kan nu de sim niet ontgrendelen. Ik heb mijn sim nooit opnieuw ingesteld, dus het zou 0000 of 1234 moeten zijn, maar deze werken niet. Help? Ik zou graag weer bereikbaar willen zijn...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi qwibes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je toestel vraagt om een code. PUK, Pin of iMEI?
Wat een wirwar aan codes en nummer! Welke heb je nu nodig? Geen nog, Vodafone helpt je zoeken.
Kijk op deze pagina voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml

Ik begrijp dat je je pincode, van je Sim-kaart, helemaal niet meer weet, dan zou je eventueel een verkeerde code in kunnen geven en dan vraagt deze om je pukcode. Deze kan je opvragen op bovenstaande website url. Gaat het om de pincode van je toestel dan zou ik daarmee iets voorzichtiger mee zijn en nog eens goed nadenken (maar je geeft al aan dat het echt je Sim-kaart is). Controleer eerst even online op je My Vodafone dat je pukcode er staat, dan kan je pas 3x een verkeerde pincode geven. Zorg dat je er eerst zeker van bent dat je je pukcode hebt bij het juiste Sim-kaart!


Laat even weten of het heeft geholpen. Mocht dit het juiste antwoord zijn dan graag aangeven als Best Antwoord. Daarmee help je andere Community leden mee. Alvast bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi qwibes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je toestel vraagt om een code. PUK, Pin of iMEI?
Wat een wirwar aan codes en nummer! Welke heb je nu nodig? Geen nog, Vodafone helpt je zoeken.
Kijk op deze pagina voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/codes.shtml

Ik begrijp dat je je pincode, van je Sim-kaart, helemaal niet meer weet, dan zou je eventueel een verkeerde code in kunnen geven en dan vraagt deze om je pukcode. Deze kan je opvragen op bovenstaande website url. Gaat het om de pincode van je toestel dan zou ik daarmee iets voorzichtiger mee zijn en nog eens goed nadenken (maar je geeft al aan dat het echt je Sim-kaart is). Controleer eerst even online op je My Vodafone dat je pukcode er staat, dan kan je pas 3x een verkeerde pincode geven. Zorg dat je er eerst zeker van bent dat je je pukcode hebt bij het juiste Sim-kaart!


Laat even weten of het heeft geholpen. Mocht dit het juiste antwoord zijn dan graag aangeven als Best Antwoord. Daarmee help je andere Community leden mee. Alvast bedankt!
qwibes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dankje voor je reactie!
Ik denk dat ik het verkloot heb met die mobiel... Na een aantal keer de verkeerde code ingevoerd te hebben geeft hij aan 'sleuf permanent vergrendeld'. Ik denk dat t toch de sim was van de mobiel zelf. Het meisje waar ik de mobiel van had wist van geen code, dus dat scheelt. Hoop dat ik nou met mijn kaartje in een andere mobiel nog wel wat kan?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Dat zou je nog kunnen controleren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic