Martin D

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

gesprek beëindigd apple iPhone

Bij bellen gaat mijn telefoon gelijk over in "gesprek beëindigd" terwijl hij nog niet eens is over gegaan. Telefoon is een 4S (oke wat ouder dus) maar deed het tot voor kort wel gewoon. Software is up to date ontvangst is goed (4 streepjes). Kan wel gebeld worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Martin D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan een aantal dingen doen om dit op te lossen:
1) toestel op vliegtuig modes zetten en daarna weer terug
2) via instellingen, mobiel netwerk je netwerk even handmatig veranderen naar een ander netwerk en dan terug plaatsen naar Vodafone
3) SIMkaart uit je toestel halen, je toestel 10 minuten uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in en dan aanzetten

Mochten deze nu niet lukken, bel dan de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer een reset willen geven. Eigenlijk doe je dat zelf ook al bij punt 3, maar misschien dat het meer helpt bij de klantenservice. En controleer nog even deze info: https://support.apple.com/nl-nl/HT204027

Laat maar weten of het heeft geholpen en wat je hebt gedaan 🙂
Alvast bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Martin D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan een aantal dingen doen om dit op te lossen:
1) toestel op vliegtuig modes zetten en daarna weer terug
2) via instellingen, mobiel netwerk je netwerk even handmatig veranderen naar een ander netwerk en dan terug plaatsen naar Vodafone
3) SIMkaart uit je toestel halen, je toestel 10 minuten uitzetten, daarna je SIMkaart er weer in en dan aanzetten

Mochten deze nu niet lukken, bel dan de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer een reset willen geven. Eigenlijk doe je dat zelf ook al bij punt 3, maar misschien dat het meer helpt bij de klantenservice. En controleer nog even deze info: https://support.apple.com/nl-nl/HT204027

Laat maar weten of het heeft geholpen en wat je hebt gedaan 🙂
Alvast bedankt!
Martin D
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt energieboy,

Ik he 1, 2 & 3 gedaan en buiten werkte hij terwijl ik aan het wandelen was. Dus nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Maar in ieder geval bedankt voor deze tips.

Mvg Martin.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hou me op de hoogte, ik hoop ook dat het nu verder goed blijft.
Fijne Feestdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic