ehindriks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gesprek wordt tijdens rijden beeindigd

Tijdens het rijden wordt mijn gesprek vaak beëindigd en moet ik opnieuw bellen. Soms tot wel 3 keer in een gesprek. Je ziet tijdens het rijden de netwerkverbinding minder worden, vervolgens word je er uit gegooid en dan wordt de verbinding weer beter. Alsof je wordt afgemeld bij de ene zendmast en bij de volgende weer wordt aangemeld.
Ik bel met een samsung galaxy s4 mini met 4G.
Heeft iemand hier ook problemen mee?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Ehindriks,

Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord....doordat je je snel verplaatst spring je inderdaad van de ene mast naar de andere mast waardoor dit plaats vindt.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @ehindriks

Volgens mij ligt dit euvel ook gedeeltelijk aan het feit dat je een Samsung Galaxy S4 mini gebruikt. Ik lees op diverse forums veel klachten over dit type smartphone met betrekking tot het netwerk-bereik. Mijn vermoeden is dat de antenne (netwerk-ontvangst-unit) in de smartphone te zwak is. Dat ligt niet alleen aan jouw eigen smartphone. Maar aan alle Galaxy S4 mini - smartphones.

Indien je je blijft ergeren aan het feit dat de verbinding wegvalt tijdens verplaatsingen. Dan adviseer ik je om een andere smartphone te kopen. En geen Samsung Galaxy S4 mini.

Bij mijn HTC One M8 heb ik nimmer last van wegvallende verbindingen tijdens verplaatsingen.

Vodafone kan niets aan jouw klacht doen. Het ligt echt aan het type smartphone dat jij hebt.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic