topaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gesprekken vanuit Bosnië en Herzegovina

ik wordt wel eens gebeld vanuit Bosnie en herzovina kan men via ons telefoon nr ergens anders naar toe bellen via onze telefoon lijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi topaas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het verstandigste is om NOOIT je telefoon op te nemen als je een nummer ziet wat je niet kent en al zeker niet een nummer dat zo lang is dat je zeker bent dat het niet uit Nederland komt. Het zou niet moeten kunnen dat als men jou belt dat je dan kosten krijgt. Maar zeg nooit nooit!! Ze verzinnen zoveel dingen tegenwoordig dat je daarin ook al moet uitkijken.

Het kan dus niet, bel die nummers zelf ook NOOIT terug maar wees op je hoede en als je het nummer niet kent, NEEM NIET OP!

Meer info lees je op: https://www.veiligbankieren.nl/overige-fraude/telefonische-oplichting/
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust en anders wens ik je nog een heel fijn weekend en natuurlijk hele Fijne Feestdagen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi topaas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het verstandigste is om NOOIT je telefoon op te nemen als je een nummer ziet wat je niet kent en al zeker niet een nummer dat zo lang is dat je zeker bent dat het niet uit Nederland komt. Het zou niet moeten kunnen dat als men jou belt dat je dan kosten krijgt. Maar zeg nooit nooit!! Ze verzinnen zoveel dingen tegenwoordig dat je daarin ook al moet uitkijken.

Het kan dus niet, bel die nummers zelf ook NOOIT terug maar wees op je hoede en als je het nummer niet kent, NEEM NIET OP!

Meer info lees je op: https://www.veiligbankieren.nl/overige-fraude/telefonische-oplichting/
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust en anders wens ik je nog een heel fijn weekend en natuurlijk hele Fijne Feestdagen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic