Dit resulteert in constant gebeld worden tot vervelends aan toe.
Het nummer heb ik geblokkeerd maar krijg daar wel telkens melding van dat ik een voicemail bericht heb. Vervolgens belt die persoon met privé nummer, dit kan ik niet blokkeren.
Wat kan ik doen om te zorgen dat dit stopt? Ik wil GEEN enkele melding op mijn telefoon ontvangen als diegene mij weer belt.
Politie hierover ook gebeld maar zij nemen mij niet serieus en voor hun is de situatie af gedaan.
Beste antwoord door Nevets86
Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.
Heb je al eens het formulier lastig gevallen worden ingevuld?
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml
Dit doen we voor je
Een andere optie is om evt het nummer te veranderen. https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/mobiel-nummer-wijzigen.shtml
Het aanvragen van een nieuw nummer kost € 11,69. Je krijgt een willekeurig nieuw nummer dat nog niet in gebruik is.
Het duurt ongeveer 4 werkdagen om je nummer te wijzigen.
De kleine lettertjes
Bekijk origineel
Heb je al eens het formulier lastig gevallen worden ingevuld?
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml
Dit doen we voor je
- We proberen het nummer van de plager te achterhalen en sturen een eerste waarschuwing via een brief of sms. Helaas kunnen we je niet helpen bij overlast van buitenlandse nummers. Dit komt omdat wij geen buitenlandse klant- of contractgegevens hebben.
- Is de overlast na 2 weken nog niet gestopt? Meld dit dan opnieuw via het onderstaande formulier. De plager krijgt dan een tweede waarschuwing.
- Houdt het daarna nog niet op, dan blokkeren we het nummer van de plager als het om een Vodafone nummer gaat (of laten de aanbieder van de plager het nummer blokkeren)
- Neem het telefoontje van de plager wel aan, zodat er een verbinding gemaakt wordt. Al is het maar 1 of 2 seconden.
- Bel of sms zelf niet naar het nummer van de plager. Als je zelf contact hebt opgenomen met de plager is overlast niet meer te bewijzen.
- We houden je op de hoogte via e-mail. Je krijgt een bericht als we het nummer van de plager geblokkeerd hebben.
- Een gesprek, waarbij minimaal 1 seconde verbinding is geweest (neem dus wel altijd op!)
- Een ingesproken voicemailbericht
- Een sms of mms
Een andere optie is om evt het nummer te veranderen. https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/mobiel-nummer-wijzigen.shtml
Het aanvragen van een nieuw nummer kost € 11,69. Je krijgt een willekeurig nieuw nummer dat nog niet in gebruik is.
Het duurt ongeveer 4 werkdagen om je nummer te wijzigen.
De kleine lettertjes
- Een prepaid-nummer kun je niet wijzigen
- Als je nummerbehoud verzoek nog loopt, kun je geen nieuw nummer aanvragen
- Je mag geen betaalachterstand hebben
- Geef zelf je nieuwe nummer door aan de providers waarmee je mobiel betaalt