Christje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gewiste contacten terugzetten na wissen in Mobile protect

Kunnen mijn contacten teruggezet worden na wissen via Mobile Protect?
Ik heb een nieuwe telefoon en heb van mijn oude telefoon alle gegevens gewist zonder dat de simkaart in dat toestel zat. Ik ging er vanuit dat dan de gegevens op de simkaart zouden blijven staan en alleen van de oude telefoon gewist zouden worden, maar nu blijkt dat al mijn contacten gewist zijn op de simkaart.
Is hier een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Christje
Als je via Mobile Protect een backup hebt gemaakt dan stonden je contacten echt op het toestel en niet op de sim 😞
Als daarna het Mobile Protect account is verwijderd dan zijn de contacten helaas ook weg.
Let op:
Het account verwijderen is iets anders dan de App verwijderen he. Als je alleen de app hebt verwijderd, dan zou je hem op het nieuwe toestel kunnen installeren en dan zou synchronisatie van de gegevens moeten lukken.

Fingers crossed, Per

Bekijk in context

4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Christje

Mobile Protect wist geen contacten die op je simkaart staan, alleen de contacten die op het toestel staan geïnstalleerd. Waarschijnlijk stonden de contacten dus helaas alleen op je toestel, en niet op je simkaart. Heb je geen backup van de gegevens die op je telefoon stonden?
Christje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De backup was Mobile Protect...
Al mijn contacten stonden op de SIMkaart, en die zat op dat moment niet in de betreffende telefoon.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Christje
Als je via Mobile Protect een backup hebt gemaakt dan stonden je contacten echt op het toestel en niet op de sim 😞
Als daarna het Mobile Protect account is verwijderd dan zijn de contacten helaas ook weg.
Let op:
Het account verwijderen is iets anders dan de App verwijderen he. Als je alleen de app hebt verwijderd, dan zou je hem op het nieuwe toestel kunnen installeren en dan zou synchronisatie van de gegevens moeten lukken.

Fingers crossed, Per
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic