angie730

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

google account uitloggen

Wordt bij het verwijderen van je google acount ook de gmail zelf verwijderd? Want ik heb perongeluk ingelogd op me moeders telefoon van samsung (met android natuurlijk) om whatsapp voor te downloaden en ik dacht dat ik me kom uitloggen maar dat kan niet. Dus mijn vraag was of ik me account kan wissen op de telefoon van me moeder zonder dat mijn hele gmail wordt verwijderd? En gaan echt alle fotos en contacten dan weg?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Angie, zolang je je google account alleen van het toestel zelf verwijderd, dan gebeurt er met je account zelf niets. Dat raak je niet kwijt 🙂

Foto's en dergelijke worden niet verwijderd. Alleen alle dingen die rechtstreeks aan jouw account gelinkt zijn, bijvoorbeeld contacten, agenda, misschien sommige betaalde apps, enzovoort, die verdwijnen samen met je account van het toestel.

NB: ik ga er nu van uit dat je alleen het google-account verwijderd!
Als je het toestel reset naar de fabrieksinstellingen, dan verwijder je wel alles (foto's, contacten, bestanden, apps, etc)

Ik zou sowieso voor je begint even een back-up maken. Altijd nuttig. Er gaat waarschijnlijk niks mis, maar voor het geval dat heb je hem, en mocht het toestel een keer verloren worden of kapot gaan dan is een backup ook erg prettig 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Angie, zolang je je google account alleen van het toestel zelf verwijderd, dan gebeurt er met je account zelf niets. Dat raak je niet kwijt 🙂

Foto's en dergelijke worden niet verwijderd. Alleen alle dingen die rechtstreeks aan jouw account gelinkt zijn, bijvoorbeeld contacten, agenda, misschien sommige betaalde apps, enzovoort, die verdwijnen samen met je account van het toestel.

NB: ik ga er nu van uit dat je alleen het google-account verwijderd!
Als je het toestel reset naar de fabrieksinstellingen, dan verwijder je wel alles (foto's, contacten, bestanden, apps, etc)

Ik zou sowieso voor je begint even een back-up maken. Altijd nuttig. Er gaat waarschijnlijk niks mis, maar voor het geval dat heb je hem, en mocht het toestel een keer verloren worden of kapot gaan dan is een backup ook erg prettig 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic