misisound

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google Home Mini

Hallo

Ik heb van de week me abonnement omgezet van sim only naar contract met een samsung S9 en volgens mij zat daarbij de Google home mini daarbij ?

Maar dat ik me toestel ophaalde in de winkel in drachten heb ik de home mini er niet bij gekregen ??

kan ik deze als nog ophalen ????

Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet ,

Mike Visser
*moderator edit: 06-nummer verwijderd*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi misisound
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit si wel heel vreemd!
De winkel zou moeten weten dat je deze erbij krijgt. Het beste wat je kan doen is terug gaan naar de winkel en hier nogmaals om vragen en te wijzen naar de website. Via de klantenservice van Vodafone kan je het wel melden maar ik denk niet dat die iets kunnen doen. Eventueel kan je het vragen via een privé bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter.

Maar naar de winkel gaan is denk ik zelf de beste oplossing. Let wel op want er staat op=op! Kan natuurlijk ook zijn dat deze er niet meer zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi misisound
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit si wel heel vreemd!
De winkel zou moeten weten dat je deze erbij krijgt. Het beste wat je kan doen is terug gaan naar de winkel en hier nogmaals om vragen en te wijzen naar de website. Via de klantenservice van Vodafone kan je het wel melden maar ik denk niet dat die iets kunnen doen. Eventueel kan je het vragen via een privé bericht te sturen naar Facebook en/of Twitter.

Maar naar de winkel gaan is denk ik zelf de beste oplossing. Let wel op want er staat op=op! Kan natuurlijk ook zijn dat deze er niet meer zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je inmiddels terug gegaan naar de winkel? En heb je hem al?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag een update. Mocht deze niet meer komen, wordt het topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic