Liset

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Google services trekt mn batterij leeg!!

Hallo allemaal,
 
Ik heb sinds zaterdag een samsung galaxy s4, nu is vandaag en gisteren binnen een halve dag mijn batterij compleet leeg! als ik kijk in mijn batterij verbruik staat Google play services boven aan met 73%!!
 
Heb inmiddels het nodige van Google er af gehaald en ram geheugen maar leeg gemaakt, maar weet eigenlijk niet waar het voor is en of ik het er af kan gooien of zo?
 
Ik heb zelf al naar het probleem gegoogled maar wordt niet echt wijzer en ben ook weer niet zo technisch aangelegd.
Ik hoor heeeeeel graag wat!
 
Liset
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Liset
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hello, las net jouw probleem ook, klinkt een beetje hetzelfde!
Inmiddels is t bij mij opgelost! Google services is er af en mn batterij doet t normaal!
Kijk even in je batterij verbruik wat bij jouw t meeste verbruik heeft ook anders?

Las op internet dat dit regelmatig de boosdoener is
Grt Liset

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wappie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Liset, kijk nog even een x op google. Bij "maps", instellingen kun je locaties voor apps uitzetten. Ik heb het inmiddels aangepast en de batt gaat iets langer mee. Verder kun je bij de instellingen van je display nog veel dingen aanpassen.

Suc6
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Installeer wakelock detector, vink sinds unplugged en advanced aan in de instellingen, plug het toestel in de lader en ontplug het toestel, laat je toestel vervolgens 1 a 2 uur met rust. Kijk vervolgens screenshot van de kernel and CPU wakelocks, je moet dan even bij de CPU wakelocks op de hoogste applicatie drukken om de verschillende wakelocks zichtbaar te maken
Liset
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hello, las net jouw probleem ook, klinkt een beetje hetzelfde!
Inmiddels is t bij mij opgelost! Google services is er af en mn batterij doet t normaal!
Kijk even in je batterij verbruik wat bij jouw t meeste verbruik heeft ook anders?

Las op internet dat dit regelmatig de boosdoener is
Grt Liset
Wappie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat heb ik idd ook al meerdere malen nagekeken maar niks schokkends gevonden alleen me scherm verbruikt heel veel.
maarja, goed om te horen dat jouw probleem is opgelost!

Gr.
Liset
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ram geheugen leeg gemaakt? Ik had ook via instellingen dan applicatie beheer diverse apps zoals playstore en google services " gegevens wissen" gedaan

grt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer op geweest en een ouder topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic