rcivile

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag eenvoudig telefonisch contact

Na 4 uren telefoneren blijken de medewerk(st)ers van vodafon niet inzicht en professionaliteit te hebben een situatie te escaleren. In de voorbije weken hebben vodafosne medewerk(st)ers toegezegd dat ik a: op de hoogte zou worden gehouden van de voortgang van mijn probleem dat bij vodafone in het systeem zit en b: dat men mij op de hoogte zou houden van voortgang van status.

Vodafone heeft zich aan geen enkele toezegging gehouden en de medewerkers stellen niet bij machte te zijn de situatie te escaleren. Als IT Proces en Keten professonal vind ik dit bijzonder.

Eenvoudig verzoek om een manager dit probleem op te nemen en met eenvoudige voortvarendheid op te lossen.
De lagere vodafone echelons hebben tot op heden geen enkele toezegging nagekomen noch enige professionele bereidheid tot oplossen getoond.

We gaan het gewoon via tal van vodafone systemen proberen tot u ordentelijk en professioneel gaat acteren.

R. Civile
*moderator edit: privégegevens verwijderd*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi rcivile
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend om te vernemen dat je via de klantenservice van Vodafone niet goed geholpen bent. Echter, deze community is er voor klanten die klanten helpen en deze vraag is gewoon niet op te lossen door iemand die op de community aanwezig is.

Snap dat je misschien niet meer wenst te bellen maar dan zou ik een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook (daar zitten mensen van webcare en kunnen wat meer tijd steken in je vragen en de behandeling) of je start een chat met iemand van de klantenservice.

Je gegevens zijn privé en heb je nu openbaar geplaatst in een Community die door iedereen is te lezen. Lijkt me niet dat dit de bedoeling is maar zelf kan je dit niet meer weghalen. Daarom zal ik er een melding van maken en vragen aan een moderator om je gegeven z.s.m. te verwijderen uit de topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi rcivile
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend om te vernemen dat je via de klantenservice van Vodafone niet goed geholpen bent. Echter, deze community is er voor klanten die klanten helpen en deze vraag is gewoon niet op te lossen door iemand die op de community aanwezig is.

Snap dat je misschien niet meer wenst te bellen maar dan zou ik een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook (daar zitten mensen van webcare en kunnen wat meer tijd steken in je vragen en de behandeling) of je start een chat met iemand van de klantenservice.

Je gegevens zijn privé en heb je nu openbaar geplaatst in een Community die door iedereen is te lezen. Lijkt me niet dat dit de bedoeling is maar zelf kan je dit niet meer weghalen. Daarom zal ik er een melding van maken en vragen aan een moderator om je gegeven z.s.m. te verwijderen uit de topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Energieboy al terecht aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken. Topic gesloten en verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic