KeesW2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gratis 5 GB extra bij een Start M abonnement?

Ik mag mijn abonnement verlengen.
Mij wordt de Sim Only Start M aanbevolen.
500 MB, 150 minuten bellen en onbeperkt sms'en voor €11,- per maand.
Als ik deze selecteer en ga kijken, staat er ineens het volgende :

Start M · 2 jaar
Nu de gehele contractduur van € 17,00 voor € 11,00 incl. BTW
150 belminuten · Onbeperkt sms’en · 500 MB+ 5 GB

Is dit nou een foutje op de site, of is dit een beloning speciaal voor mij, omdat ik al meer dan 20 jaar trouwe klant ben?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi KeesW2
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik moet hier even voorzichtig in zijn met wat ik zeg. Als jij een aanbieding hebt gekregen van Vodafone met een link waar je deze kan afsluiten dan zal Vodafone je deze aanbieding doen. Echter, + 5GB voor 11,- euro per maand is wel heel erg laag en vraag me af of dit wel goed is.

Heb je een Ziggo abonnement? Zo ja, dan krijg je dubbel data, dat is dan niet 500MB maar dan krijg je elke maand 1GB. Dat zie ik namelijk wel staan en geen 5GB. Wil je het echt helemaal zeker weten dan is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen en anders door hier een chat te starten. Die kunnen even met je mee kijken in het systeem en je melden wat je nu echt voor aanbieding hebt gekregen. Ik kan daar verder geen uitspraak over doen.

Let op: vandaag gaat de verkoop van de nieuwe iPhone in, het zal wel heel erg druk zijn in de ochtend met bellen en/of chatten. Zou pas later op de dag contact opnemen.


Hier nog even een foto wat ik zie:
Dit zie ik alleen als ik aan vink dat ik ook Ziggo klant ben!!

Maar nogmaals, het kan een speciale link zijn die je hebt gehad, neem even contact op met Vodafone Klantenservice!
KeesW2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen,

Ik ben geen klant van Ziggo, dus dat kan het niet zijn.
Als ik Start M selecteer en doorklik naar het volgende scherm krijg ik het volgende te zien :

Ik heb gebeld met de klantenservice, maar daar werd ik niet wijzer van.
Kwam er op neer dat het misschien wel zo zou kunnen zijn en dat ik het maar gewoon moest proberen en als het niet klopte de schermprint maar moest laten zien en anders toch nog weer kon annuleren vanwege de bedenktijd.
Heel vaag in ieder geval.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi, dat klinkt zeker erg vaak voor een klantenservice.
Maar het staat er zwart op wit en je hebt een print van je scherm.
Ik zou het dan ook gewoon gedaan hebben, als ik in je situatie zou zitten.

Kijk, als je het niet krijgt kan je altijd nog een klacht indienen en als je het wel krijgt is het leuk. Anders had je het toch ook niet gekregen, als je normaal een abonnement zou nemen. Dus waarom de gok niet wagen en ik verwacht dat het wel goed komt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@KeesW2, dit is inderdaad een actieve actie, het is dus geen fout op de website. 😉
KeesW2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jammer, maar helaas...

Ik ging voor de Start S, die had dezelfde +5GB als de Start M in de schermafdruk hierboven, dus waarom niet?
Gebeld en gechat, maar het mocht niet baten, geen data.
Dus het bestelde abonnement maar geannuleerd, wat uren chatten en bellen vergde.
De laatste dame die ik aan de lijn kreeg, vertelde mij dat ze al vaker aangegeven had (intern) dat die aanbieding op de website fout was. Dus ik ben vast niet de enige die om die reden heeft geannuleerd.
Dus, ik zit nu nog steeds zonder data, maar in ieder geval niet 2 jaar vast aan een contract, tenzij die annulering nog ergens fout gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic