Customer101

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis bellen/sms in Europa bij T-Mobile

Volgens mij hoort deze topic hier. T-Mobile is geweldig in het nieuws gekomen met de mogelijkheid om te bellen en sms'en in Europa vanuit je eigen bundel. Dus zonder extra woeker tarieven.

Is Vodafone van plan om ook zo'n uitstekende service te verlenen aan haar klanten?

Vroeger kon je vanuit een Red abonnement ook bellen, sms'en en internetten in Europa vanuit je bundel. Dus zonder extra kosten. Dat was volgens mij voor maximaal 60 dagen per jaar. Wat mij betreft is dat ook goed. Het hoeft niet per se zo volledig als T-Mobile dat nu doet, maar gewoon 60 dagen is ook prima. De EU heeft al regels bepaald dat er geen roamingkosten mogen zijn per december 2015.

Hebben andere Vodafone klanten hier behoefte aan?
6 Reacties 6
Customer101
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Afgelopen week is T-Mobile in het nieuws gekomen met het volgende:

- Bellen en sms'en binnen Europa vanuit je bundel

Gaat Vodafone dit ook binnenkort invoeren? In het verleden was het bij Vodafone ook mogelijk om maximaal 60 dagen per jaar vanuit je bundel in het buitenland te bellen, sms'en en internetten. Helaas is die optie verwijderd. Bij deze het verzoek om dat weer aan te bieden. Ik zou graag bij Vodafone blijven in plaats van overstappen naar T-Mobile.

Hebben andere klanten ook deze wens?
Customer101
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij T-Mobile kan je nu gratis vanuit je eigen bundel bellen en sms'en in Europa, zonder extra kosten. Geweldige service natuurlijk!

Is Vodafone van plan om deze service ook aan haar klanten te leveren?

Zoals eerder genoemd door een andere gebruiker, dat kon vroeger ook bij Vodafone Red. Max 60 dagen per jaar internetten, sms'en en bellen vanuit je bundel. Weet iemand of Vodafone dit ook voor haar klanten gaat doen?
lex12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb jl. me abon. verlengt en kwam er later achter dat ik de blox Buurtlanden niet meer in kon stellen
Aangezien ik veel in Duitsland verblijft en daar veel gebeld word ben ik door Vodafone op kosten gejaagd
Nu ik zie dat T Mobile het bellen aantrekkelijk maakt in buitenland hoop ik en vele collega s Vodafone het bellen en gebeld goedkoper/gratis maakt op korter termijn !!! (Kom niet met bloxen voor buitenland voor ons dat is ons albekend en loop aardig in de kosten. Vodafone onderneemt actie !! anders zullen wij doordetijd toch na T Mobile gaan
lex12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oja . voordat jullie met het Redplus abonn komen dat is ons ook bekend maar te prijzig !!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Customer101,

Ik heb de drie verschillende berichten samengevoegd in één topic. Ik wil je vragen om de volgende keer één bericht/topic te plaatsen over dezelfde vraag. Op dit moment is er niets bekend over een wijziging van onze abonnementen. Wanneer er e.e.a. gewijzigd zal worden wordt dit via onze website bekend gemaakt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Roaming is afgeschaft, inmiddels zijn alle abonnementen aangepast. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic