vanderGoes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis SIM Kaart

Ik heb tot 2 keer toe een gratis SIM prepaid kaart aangevraagd. De eerste keer had ik niets gehoord, dus twijfelde of ik de goede gegevens had ingevuld. 2e keer even een screenshot van de ingevulde gegevens en de bevestiging van de bestelling via de site gemaakt. Dus opnieuw 5 werkdagen wachten.... Weer niets ontvangen. Bij het bellen naar de klantenservice voor prepaid heb je een nummer nodig om via het keuzemenu verder te komen (een nummer heb ik natuurlijk nog niet). Dus de verkoopafdeling gebeld. Aardige man gesproken, maar ik had de verkeerde afdeling, ik had de afdeling prepaid nodig. 15 minuten in de wacht gestaan, kon die aardige man geen telefoonnummer vinden of doorverbinden. Moet ik maar naar een Vodafonewinkel.
Gratis is dus niet echt makkelijk. Ik hoop dat ik het nog red voor Sinterklaas, dan is mijn dochtertje ook blij.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi vanderGoes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje vervelend natuurlijk dat wanneer je een gratis SIMkaart wenst je deze niet binnen krijgt. Op de pagina staat bij de aanvraag button ook of deze op voorraad zijn, of niet. Het kan zijn dat ze niet op voorraad waren. Enige advies wat ik je nu kan geven is om een privé bericht te sturen naar Twitter en/of Facebook en daar te vragen of ze je kunnen helpen alsnog een gratis prepaid kaart op te sturen.

Succes in ieder geval en hoop dat het nog lukt. Overigens, langs een winkel kan natuurlijk ook, zoals Vodafone aangeeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Jammer om te horen dat het allemaal zo moeizaam gaat @vanderGoes. Heb je de simkaart ondertussen ontvangen? Een gratis bestelde simkaart via de website is overigens voor ons niet traceerbaar. Enkel wanneer dit al gekoppeld staat aan een account/nummer/persoon kunnen we deze order terugvinden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Kunnen we je nog ergens mee helpen @vanderGoes? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic