nniieekkp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis simcard

Ik heb een vraagje over deze gratis simcard,
zitten er echt GEEN kosten aan en moet ik eerst geld erop zetten voordat ik gebeld kan worden?
Ik ben namelijk niet van plan om op te waarderen, ik moet gewoon berijkbaar zijn en hoef zelf geen beltegoed.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
nniieekkp,

Wanneer je die simkaart besteld, zitten er inderdaad geen extra kosten aan verbonden.
Deze is écht geheel gratis en wanneer je hem activeert, kun je gewoon gebeld worden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi nniieekkp,

Leuk dat je gebruik wilt maken van de simkaart :). Bij welke actie ontving je deze simkaart?
Betreft het wellicht deze actie? Hierbij ontvang je een gratis simkaart en €5,- tegoed extra! Deze ontvang je na het registreren.

Heeft dit je verder geholpen? Mochten er nog vragen zijn, rinkel de bel maar en we komen eraan ;). Fijn weekend!
nniieekkp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de informatie, maar mijn vraag is eigenlijk nog niet helemaal beantwoord
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi nniieekkp,

Welke simkaart bedoel je precies? Heb je een link?
Wanneer je een simkaart hebt en je deze geactiveerd hebt, kun je gewoon gebeld worden. Hiervoor heb je dus geen beltegoed nodig.
nniieekkp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
nniieekkp,

Wanneer je die simkaart besteld, zitten er inderdaad geen extra kosten aan verbonden.
Deze is écht geheel gratis en wanneer je hem activeert, kun je gewoon gebeld worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt nniieekkp?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic