Nand0l

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Had ik moeten registreren voor de HK speaker?

Ik heb nog steeds niets gehoord mbt de mij toegezegde HK speaker. Nu lees ik dat ik me had moeten registreren? Ik heb hier in de winkel expliciet om gevraagd en mij werd gezegd dat dit nodig was.....
Vis ik nu achter het net?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nand0l
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn meerdere acties geweest maar voor elke actie moest je je wel aanmelden. Als je zoekt ook Google met: HK actie Vodafone dan kom je wel wat tegen

Er liepen 2 acties:
1 - https://accessoire.vodafone.nl/redtogether/registreer
- Red together met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Vodafone).
- Samsung S9 met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Samsung en dien je dan ook via Samsung aan te vragen).

Als je je hier niet hebt ingeschreven dan heb je denk ik inderdaad pech. Wat de winkel je wel of niet heeft laten weten kan ik achteraf niet beoordelen of aannemen. Dat is wat Vodafone dan met je moet gaan overleggen (ben ook maar een klant en geen medewerker).

Mocht je vragen hebben over de aanmelding, dan kun je hier terecht met vragen:

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nand0l
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er zijn meerdere acties geweest maar voor elke actie moest je je wel aanmelden. Als je zoekt ook Google met: HK actie Vodafone dan kom je wel wat tegen

Er liepen 2 acties:
1 - https://accessoire.vodafone.nl/redtogether/registreer
- Red together met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Vodafone).
- Samsung S9 met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Samsung en dien je dan ook via Samsung aan te vragen).

Als je je hier niet hebt ingeschreven dan heb je denk ik inderdaad pech. Wat de winkel je wel of niet heeft laten weten kan ik achteraf niet beoordelen of aannemen. Dat is wat Vodafone dan met je moet gaan overleggen (ben ook maar een klant en geen medewerker).

Mocht je vragen hebben over de aanmelding, dan kun je hier terecht met vragen:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Nand0l,

De acties met betrekking tot de Harman Kardon speakers zijn inderdaad afgelopen. Hier kun je je nu dus ook niet meer voor registreren.

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic