CKos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon Speaker

Op 19 juni heb ik bij jullie een Samsung Galaxy S9 gekocht en zou hierbij de Harman Kardon Speaker krijgen. Heb hier nooit informatie over gekregen over hoe ik deze kon krijgen. Kan ik deze alsnog krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi CKos
Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.

Het beste is om hier even over te bellen met de klantenservice van Vodafone of anders even langs een Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen ze je aangeven wanneer iets zal worden toegezonden. Zelf als klant geen idee wanneer dat is namelijk. Gaat het om onderstaande actie?

Aanvullende info die ik heb gevonden op de www.samsung.com/promoties
  • Klik op de promotie
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer
  • Je kunt je tot en met 16 juli 2018 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie

    Bij de actie staat vermeld op de website van Samsung in de voorwaarden het volgende:
    Artikel 4.4 Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de deelnemer te overhandigen.

    Je kan ook via Twitter of Facebook een privé bericht sturen.


    Zelf weet ik niet hoe de actie in elkaar zat maar je hebt je moeten aanmelden. Anders even wachten op een moderator van Vodafone en wie weet kan die je verder vertellen wat te doen. De levering van de speaker gaat overigens via Samsung en daar heeft Vodafone verder geen inzicht in.

    Succes in ieder geval!
  • Bekijk in context

    2 Reacties 2
    Energieboy
    Expert
    Expert
    • 11781Posts
    • 3469Oplossingen
    • 3093Likes
    Hoi CKos
    Welkom op de klanten helpt klanten community van Vodafone.

    Het beste is om hier even over te bellen met de klantenservice van Vodafone of anders even langs een Vodafone winkel te gaan. Daar kunnen ze je aangeven wanneer iets zal worden toegezonden. Zelf als klant geen idee wanneer dat is namelijk. Gaat het om onderstaande actie?

    Aanvullende info die ik heb gevonden op de www.samsung.com/promoties
  • Klik op de promotie
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer
  • Je kunt je tot en met 16 juli 2018 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie

    Bij de actie staat vermeld op de website van Samsung in de voorwaarden het volgende:
    Artikel 4.4 Samsung streeft ernaar het Voordeel binnen de 16 weken na het indienen van een geldige registratie, respectievelijk het vaststellen van de winnaars in het geval van een wedstrijd, over te maken, af te leveren of persoonlijk aan de deelnemer te overhandigen.

    Je kan ook via Twitter of Facebook een privé bericht sturen.


    Zelf weet ik niet hoe de actie in elkaar zat maar je hebt je moeten aanmelden. Anders even wachten op een moderator van Vodafone en wie weet kan die je verder vertellen wat te doen. De levering van de speaker gaat overigens via Samsung en daar heeft Vodafone verder geen inzicht in.

    Succes in ieder geval!
  • Louis
    Oud Community Moderator
    Oud Community Moderator
    • 11416Posts
    • 1741Oplossingen
    • 2192Likes
    Is het nog gelukt met registreren CKos ?
    E-mail notificaties
    Aan Uit

    Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

    Uitgelicht topic