Beantwoord

Harman Kardon speaker actie

• 10 maart 2018
  • 32 reacties
  • 7466 Bekeken

Ik heb de Samsung S9 gekocht via Vodafone site maar geen mail ontvangen met unieke code Harman Kardon actie. Hoe kan ik die alsnog krijgen?
icon

Beste antwoord door murphey 30 maart 2018, 22:12

Het blijkt dat er een mail gestuurd is, net voor of aan het begin van de pre-order mogelijkheid (denk ik) waarin het aanbod stond van de speaker.
Ik vond deze mail terug tussen de spam en had hem dus niet gelezen. De actie had ik op de website gezien.

Ik heb nu dus alsnog een code waarmee ik de speaker kon bestellen. Jammer is gewoon dat Vodafone, toen ik meerdere keren mijn vraag bij hen heb neergelegd, foutieve informatie heeft gegeven, geen duidelijkheid heeft verschaft en ik 3 weken lang van het kastje naar de muur ben gestuurd. Dan had al dit gedoe en gemopper niet nodig geweest.

Maar goed, mijn probleem is opgelost. Check je mail,ook in je spam dus, of hij daar tussen staat.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

32 reacties

Ik heb wel de unieke code gekregen maar na het invullen van mijn gegevens krijg ik geen bevestigingsmail.
Ik heb de code inmiddels ook ontvangen maar ook geen bevestigings mail.

Ik ook kan ook geen e mail sturen naar ze
Vodafoon medere keren gebeld en eindelijk een telefoon nummer gekregen 0712032162 maar geen gehoor toen een e mail gekregen
Accessoire.vodafoon@mconomy.nl maar op deze komen ze terug
Meschien lukt het jullie dan hoor ik het graag
Gr oma laura
Ik ben gisteren gebeld door Vodafone en mij is gezegd dat ik eind van deze week e-mail krijg met verdere instructies. Ze wachten totdat pre-registratie periode voorbij is.
Hallo,

Mij is hetzelfde overkomen. Gisteren heb ik mijn contract verlengd incl. een Samsung Galaxy S9.
Tot op heden heb ik geen actiecode ontvangen, ondanks dat dit werd aangegeven bij mijn verlengaanbod.

Wanneer mag ik de actiecode verwachten?

Met vriendelijke groet,

Ik had de actie code in een SMS ontvangen al voordat ik de S9 had besteld.
Ik heb ook geen code ontvangen. S9 woensdag gekocht. Wanneer kan ik de code verwachten?
Je zal dan moeten bellen met klantenservice.

Ik heb een tijd geleden de pre-registratie hiervoor gedaan met een code. Zodra de telefoons geleverd zouden worden, zou ik mail krijgen. Inmiddels heb ik de telefoon al meer dan een week, maar nogsteeds geen mail om verder te registreren..
Ik wacht ook nog op de mail met verdere instructies. Zal toch maar morgen bellen met klantenservice.

Ik heb vandaag de email van Vodafone ontvangen om de registratie te voltooien. Inmiddels ook gedaan. Ik hoop dat jullie ook de mail ontvangen hebben.
Yes, ik heb de mail ook gehad. Wacht nu nog op de bevestigingsmail van de registratie.
Heb meerdere malen naar dit mail adres gemaild krijg het steeds terug dat deze niet bestaat.
Ook nog naar Samsung zelf gebeld kreeg ik een ander adres info@vodafoonacties.nl zelfde verhaal
Misschien kan je bellen (071-2032162) of mailen (accessoire.vodafone@mconomy.nl) met de afdeling accessoires.
hoihoi, als ik een mail wil sturen naar dat adres krijg ik hem steeds terug "onbestelbaar" en het telefoon nr. is nu niet in gebruik zal wel alleen tijdens kantooruren zijn.
Ze zijn telefonisch bereikbaar tot 17 uur.
Ik heb eindelijk een code! De afdeling vodafonepromotions@mconomy.nl is verantwoordelijk voor promoties en kunnen je dus verder helpen.
Hallo mag ik vragen hoelang jij je telefoon al in je bezit is.
ik heb hem nu twee weken maar nog niks gehoord.
daarom mijn vraag aan jou
gr oma laura
Ik heb hem sinds 8 maart.
13 maart besteld, 15 maart ontvangen, 16 maart 3x de klantenservice gebeld. De 3e persoon hielp me gelukkig wel goed. Zij heeft me in totaal 3x terug gebeld, laatste keer was gisteren en toen kon ze me uiteindelijk toch niet verder helpen. Zij gaf me het juiste emailadres en die hebben me binnen n dag de code gestuurd.
Op 1 maart heb ik de Galaxy S9 besteld. Juist om de actie met de gratis Harman Kardon speaker. De info op de site vond ik onduidelijk, dus ik heb expres nog een medewerker van Vodafone gebeld of de actie inderdaad klopt. De medewerker bevestigde. De telefoon werd op 4 maart geleverd, maar geen code, Dus op 5 maart contact gezocht met Vodafone en na 4 keer doorverbonden te worden en 3 medewerkers die mij vertelden dat het een bekend probleem was, werd mij verteld dat ik deze code via mail of sms zou krijgen. Op 12 maart had ik nog steeds geen code ontvangen.(na ook nog een mail naar de accesoiresafdeling) Wederom weer contact gezocht met Vodafone en na een aantal keer doorverbonden te zijn (want niemand wist hoe het nu in elkaar stak) kreeg ik een zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die aangaf dat er een casenummer aangemaakt zou worden, want er waren meerdere mensen met dit probleem en het zou opgelost worden en ik zou op de hoogte gehouden worden. Maar, het antwoord of informatie hoe mijn case ervoor stond bleef uit. Op 23 maart dus maar weer contact gezocht met de klantenservice van Vodafone. Hier werd mij doodleuk verteld dat deze actie voor een selecte groep was en ik hier niet voor uitgekozen was! Ik heb de medewerker verteld dat er geen enkel bericht is gekomen dat deze actie maar voor een selecte club zou zijn, want anders had ik de telefoon niet besteld. Ik heb gevraagd of ik een leidinggevende aan de telefoon kon krijgen, aangezien ik dit antwoord niet accepteer en dit pure misleiding vind. Een leidinggevende komt niet aan de telefoon was haar antwoord, maar ze kon wel even overleggen. Na overleg was het antwoord hetzelfde; ik was niet uitgekozen, dus ik zou geen speaker ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik dan mijn Samsung S9 wel terugstuur en dat ik mijn contract per direct wil ontbinden, want ik wens op deze manier niet behandeld te worden. Maar ook dat kon niet, want mijn bedenktijd was 2 weken en deze is met 1 dag verstreken. Het enige wat ik nog kon doen was om via de feedback site een klacht in te dienen, dus dat heb ik dan ook gedaan. Ik voel me ontzettend misleid door Vodafone en ik vind dat er een staaltje machtsmisbruik wordt getoond van een groot bedrijf naar de klant. Wat een klantonvriendelijke actie! In mijn klacht heb ik tevens aangegeven dat wanneer er geen oplossing komt ik mij genoodzaakt voel om een jurist in te schakelen,

Een heel ander verhaal dus dan de berichten hier op het forum dat mensen alsnog gewoon netjes hun code kregen.
Hallo Murphey, vervelend om te horen. Ik weet alleen dat ik sms van Vodafone had ontvangen voordat ik S9 bestelde. En in de sms stond al de code voor de Harman Kardon actie. Verder heb ik geen idee voor wie deze actie bedoeld is maar hoop dat je de code alsnog ontvangt want normaal gesproken is service van Vodafone goed. Ben al jaren klant.
Ik wacht even af hoe er op mijn klacht gereageerd wordt.
Ik ben, tot nu toe, ook altijd erg tevreden geweest over Vodafone, dus vind deze klantonvriendelijke actie ook niet echt bij hen passen...
weet niet hoe het jou is gelukt maar naar de zoveelste poging ook deze e mail klopt niet jammer
Heeft u mail gestuurd naar: accessoires.vodafone@mconomy.nl?