Beantwoord

Harman Kardon speaker actie

• 10 maart 2018
  • 32 reacties
  • 7466 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

32 reacties

Website vraagt om een aankoopsbewijs te uploaden waarop datum en imei nummer vermeld staan. Hoe en wanneer had je deze moeten ontvangen als je het online hebt pre-ordered?
Als het goed is op de dag dat je besteld hebt. Die dag zou je een paar emails gehad moeten hebben waarbij in 1 email 2 bijlages.
Het blijkt dat er een mail gestuurd is, net voor of aan het begin van de pre-order mogelijkheid (denk ik) waarin het aanbod stond van de speaker.
Ik vond deze mail terug tussen de spam en had hem dus niet gelezen. De actie had ik op de website gezien.

Ik heb nu dus alsnog een code waarmee ik de speaker kon bestellen. Jammer is gewoon dat Vodafone, toen ik meerdere keren mijn vraag bij hen heb neergelegd, foutieve informatie heeft gegeven, geen duidelijkheid heeft verschaft en ik 3 weken lang van het kastje naar de muur ben gestuurd. Dan had al dit gedoe en gemopper niet nodig geweest.

Maar goed, mijn probleem is opgelost. Check je mail,ook in je spam dus, of hij daar tussen staat.

Ik kreeg de melding dat er geen Harman Kardon bij de S9 wordt geschonken. (klacht afgehandeld)
Vette pech!! Oplichterij want ik had hem via de speakeractie besteld.
Ziet u dit berichtje, kijk dan maar goed, want straks is hij wéér weg.
Ha! lotgenoot,

Bij mij precies het zelfde verhaal, alleen is mijn post hierover niet meer te lezen.

Dat wordt 2 jaar balen en terugdenken aan die mooi speaker als je dat Vodafonelogo in je telefoon ziet.

En je kunt het ze niet kwalijk nemen hóór, want het hele telecomwereldje is kut!
Vodafone vindt het erg lullig voor al die mensen die nog geen Speaker hebben ontvangen. Daarom stelt Vodafone alsnog 3.500 Harman Kardon Luidsprekers cadeau. Deze zijn vanaf volgende week op te halen bij de Albert Heijn filialen. Hiervoor dient u slechts uw nieuwe telefoon mee te nemen, een kopie van uw legitimatie, en een actie code. Deze actie code kunt u vinden aan de binnenkant van een blauw scharrelei.

Ik heb netjes een speaker gekregen bij mijn S9?
Heb er wel een aantal keer voor moeten bellen, maar al met al werd het netjes afgerond.

Succes!