pech

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon speaker box

Ik heb mijn abonnement vroegtijdig verlengd omdat er een actie was voor de HK speaker box. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat als ik mijn toestel (samsung s9) had ontvangen ik een link zou krijgen om de box te bestellen.

Toen deze na 3 weken nog niet binnen was heb ik contact opgenomen met de KS avan Vodafone en die gaven mij een nummer door die ik kon bellen voor de link..
Link geopend en verwerkt gisteren en vandaag krijg ik dit antwoord:

Beste Diana,

Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Red Together promotie.
Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.

De reden hiervoor is:
- Alleen het Red Together abonnement gaat mee in deze actie, alle overige abonnementen komen niet in aanmerking.

Wil je de voorwaarden van de promotie nog eens nalezen, klik hier.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Waar kan ik een klacht indienen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi pech

Er lopen/liepen 2 acties.
- Red together met Harman Kardon speaker (dit is een actie via ons).
- Samsung S9 met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Samsung en dien je dan ook via Samsung aan te vragen).

Betreft de bovenstaande actie: Hiervoor dien je inderdaad een Red together abonnement aangevraagd te hebben. Mocht dit niet het geval zijn, dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Dit kunnen we helaas niet veranderen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi pech

Er lopen/liepen 2 acties.
- Red together met Harman Kardon speaker (dit is een actie via ons).
- Samsung S9 met Harman Kardon speaker (dit is een actie via Samsung en dien je dan ook via Samsung aan te vragen).

Betreft de bovenstaande actie: Hiervoor dien je inderdaad een Red together abonnement aangevraagd te hebben. Mocht dit niet het geval zijn, dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Dit kunnen we helaas niet veranderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic