Kees Voda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Health Academy

Ik zie op mijn rekening dat ik sinds augustus EUR 5 per week voor Health Academy betaal.

Ik heb me hier nooit voor aangemeld of toestemming voor deze afschrijving gegeven.

In mijn browse geschiedenis zie ik dat Health Academy wel als popup is langsgekomen, maar deze site heb ik zelf niet rechtstreeks bezocht of heb ik daar gegevens of een goedkeuring voor deze dienst gegeven.

Ik heb me via Payinfo wel direct kunnen afschrijven.

Deze dienst bestaat niet eens en is pure oplichting. Het kan niet zijn dat Vodafone hier aan meewerkt en deze kosten op mijn rekening zet.

Ik wil dat deze kosten per direct worden teruggestort.

Gr. Kees
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er wordt zeer zeker hier iets aan gedaan.

Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:
Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
Meer hierover lees je ook in dit topic.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Kees Voda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er loopt namelijk al een vergelijkbaar topic op https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/health-academy-295916. Misschien kan je het beste daar even kijken.

Het blijft natuurlijk heel erg vervelend maar als iedereen op die topic z’n klacht geeft, laten we hopen dat Vodafone daar iets mee gaat doen en zorgen dat het niet meer mogelijk dat dit soort bedrijven het kunnen afschrijven van je rekening. Het is echt heel vervelend. Dus laten we alles bundelen en zorgen dat Vodafone het onder ogen krijgt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik heb zelf ook een stuk geschreven, misschien kunnen we met z'n alle op 1 topic alle meldingen plaatsen. Waarschijnlijk leest Vodafone deze dan ook en kunnen ze daar iets aan gaan doen?

https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/videofun-health-academy-en-betaal-smsj-es-abonnementen-296110/index1.html#post301379
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er wordt zeer zeker hier iets aan gedaan.

Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:
Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
Meer hierover lees je ook in dit topic.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
> Archief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic