Erwin Vork

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hebben meer mensen slechte ervaringen met de klantenservice?

Zaterdag heb ik een toestel besteld dat dinsdag geleverd zou worden, niks gehad, dus dinsdag gelijk gebeld. Na een uur wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die zei: Binnen een dag krijgt u een mail met track en trace en dan ontvangt u hem de volgende dag. Donderdag nog steeds niks gehoord dus weer gebeld. Na een half uur wachten eindelijk iemand aan de lijn en die zei... dan moet ik een vermissingdossier maken. Mijn idee was natuurlijk dat ze gelijk een nieuwe sturen... maar NEE eerst moet het dossier afgesloten worden en dat duurt 10 werkdagen!!!!

Toen heb ik gezegd cancel alles maar, maar dat kan ook niet want dan moet eerst het dossier afgerond zijn.

Wat een belachelijk slechte service heeft VODAFONE!

Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Erwin Vork
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp volkomen dat je zoiets hebt van, dit moet mij weer overkomen en waarom niet gewoon direct een nieuwe sturen. Bij veel bedrijven, zeker als het om veel geld gaat, zal men eerst willen bekijken waarom het toestel nog niet is aangekomen en waarom deze überhaupt nog een track and trace heeft toegezonden. Zeer begrijpelijk, waarschijnlijk zou je dit zelf ook doen als je een bedrijf had. Voor jou natuurlijk behoorlijk vervelend, dat snap ik best!

Oproepen of meer mensen hier ervaring mee hebben is eigenlijk niet nodig, het gaat nu om jou zelf en dat moet opgelost worden. Uiteraard vervelend dat je daar nog 10 dagen voor moet wachten maar zelf weer ik uit ervaring dat het soms korter kan duren, ze houden een aantal dagen aan omdat ze niet iemand teleur willen stellen als het echt 10 dagen duurt.

Kan alleen maar zeggen: geef ze nog even de tijd. Niet leuk, zekers! Daar ben ik het met je eens.
Mocht je het nog eens helemaal willen uitzoeken met iemand van Vodafone dan zou ik een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook of via hier een chat starten. Kijk even wat je hier mee kan doen met de medewerker, wie weet is er nog een andere oplossing?

Nogmaals, ik begrijp je volkomen en het is vervelend maar geloof me, Vodafone zet er alles op om dit op te lossen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Erwin Vork
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp volkomen dat je zoiets hebt van, dit moet mij weer overkomen en waarom niet gewoon direct een nieuwe sturen. Bij veel bedrijven, zeker als het om veel geld gaat, zal men eerst willen bekijken waarom het toestel nog niet is aangekomen en waarom deze überhaupt nog een track and trace heeft toegezonden. Zeer begrijpelijk, waarschijnlijk zou je dit zelf ook doen als je een bedrijf had. Voor jou natuurlijk behoorlijk vervelend, dat snap ik best!

Oproepen of meer mensen hier ervaring mee hebben is eigenlijk niet nodig, het gaat nu om jou zelf en dat moet opgelost worden. Uiteraard vervelend dat je daar nog 10 dagen voor moet wachten maar zelf weer ik uit ervaring dat het soms korter kan duren, ze houden een aantal dagen aan omdat ze niet iemand teleur willen stellen als het echt 10 dagen duurt.

Kan alleen maar zeggen: geef ze nog even de tijd. Niet leuk, zekers! Daar ben ik het met je eens.
Mocht je het nog eens helemaal willen uitzoeken met iemand van Vodafone dan zou ik een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook of via hier een chat starten. Kijk even wat je hier mee kan doen met de medewerker, wie weet is er nog een andere oplossing?

Nogmaals, ik begrijp je volkomen en het is vervelend maar geloof me, Vodafone zet er alles op om dit op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic