Bertie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is niet mogelijk om een sms te ontvangen

Na de storing van gisteren kon ik vandaag wel bellen maar niet gebeld worden. Met hulp van zowel de klantenservice als de Vodafone winkel werkt dit weer, maar nu ontvang ik geen smsjes meer. Ook Vodafone zou een klanttevredenheids sms sturen die ik niet heb ontvangen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bertie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Beste Sharon.
Ik ben ondertussen 3 keer in de Vodafone winkel geweest.
Simkaart eruit gehaald. 2 keer. In ander toestel geplaatst en de 3e keer werkte alles weer.
Ik blijf het vreemd vinden dat na een storing het zolang duurde voor het weer werkte.
Het klanttevredenheids smsje heb ik trouwens nooit gekregen.
Wel vond ik het personeel in de winkel erg behulpzaam.

Groet Bertie

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Bertie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat smsje over klanttevredenheid kan soms wel is een dag of wat duren. Tenminste, dat is mijn ervaring. Waarom je nog geen smsjes kan ontvangen is wel vreemd. Je SMS berichten info staat wel goed? Het nummer moet zijn +31 654 08 81 00 0. Misschien dat je deze eens kunt bekijken in je instellingen.

Zie deze pagina waar je dit kan ingeven: https://handleidingen.vodafone.nl
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Werkt het sms'en ondertussen weer @Bertie of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Bertie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Beste Sharon.
Ik ben ondertussen 3 keer in de Vodafone winkel geweest.
Simkaart eruit gehaald. 2 keer. In ander toestel geplaatst en de 3e keer werkte alles weer.
Ik blijf het vreemd vinden dat na een storing het zolang duurde voor het weer werkte.
Het klanttevredenheids smsje heb ik trouwens nooit gekregen.
Wel vond ik het personeel in de winkel erg behulpzaam.

Groet Bertie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Waardoor het precies bij je mis is gegaan en pas zo laat werkt, kunnen we helaas vanuit hier inzien. Het kan zijn dat dit te maken heeft met het opnieuw aanmelden op het netwerk etc. Gelukkig werkt het nu weer naar behoren.

Het klanttevredenheids smsje wordt willekeurig gestuurd naar klanten. Dit is niet naar iedereen. Wel fijn om te horen dat mijn collega's in de winkel behulpzaam waren. In welke winkel is dit geweest? Dan kan ik het compliment aan hun doorgeven 🙂
Bertie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Dit was aan de Breestraat in Beverwijk. Maar ik heb ze zelf natuurlijk vriendelijk bedankt voor de hulp.

Gr Bertie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dan stuur ik vanuit hier ook nog een keer het compliment door 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic