Lisanne1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe beschermt Vodafone mij tegen onverwachte kosten?

Hallo,
Ik heb al vaker er over gebeld
Dat ik steeds onverwachts word aangemeld voor games en nu hoge rekeningen krijg die ik niet kan betalen. Ik blijf blokkeren maar het irriteerd me zo erg. Nu heb ik weer een rekening van 70euro omdat ik niet optijd erbij was met stoppen ik zit ook niet 24-7 op mijn telefoon heb nog een gezin en wil graag tot het stopt kunt u mij helpen? Ik wil ook die kosten niet gaan betalen omdat ik er niet om heb gevraagd en geld er niet voor heb !!

Mvg Lisanne
3 Reacties 3
bliek1

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Eens, dit zou niet moeten mogen. Playmore wordt gerund door (waarschijnlijk) twee heren in een kantoor in den Haag. Ik geloof BV M45, vernoemd naar het het nummer van de unit die ze huren. Providers zouden de mogelijkheid moeten bieden deze diensten uit te schakelen.
Kutforums

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ik zou hier ook heel graag een antwoord op krijgen. Nu net voor de tweede keer zo'n gaming-dienst kunnen stopzetten maar er werd wel telkens +-7,50Eur aangerekend. Hoe is dit mogelijk? Klachten sturen heeft (tot nu toe) nog niets opgeleverd. Kan ik ergens de optie krijgen om ALLE betaalde diensten te blokkeren? Of moet ik voor zoiets stoms m'n abonnement al opzeggen?
Bah.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Lisanne1 en Kutforums,

Hebben jullie de diensten geblokkeerd via payinfo.nl?
Zo ja en de contentdiensten worden weer geactiveerd, neem dan even contact op met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter.
Via het forum kunnen we jullie hier niet bij helpen, gezien we persoonlijke gegevens nodig hebben om het een en ander na te kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic