Cargoplanner

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik doorschakelen aan/uit zetten als ik zelf al in het buitenland ben ?

Ik moet 24/7 bereikbaar zijn. Als ik in een vliegtuig zit ben ik uiteraard niet bereikbaar. Daarom zou ik voor vertrek naar een collega willen doorschakelen en deze doorschakeling er weer af willen halen zodra ik ben geland in het buitenland. Op de terugweg wil ik dan logischerwijs in het buitenland de doorschakeling voor de vlucht aanzetten en als ik terug ben in NL weer uitzetten.

Hoe doe ik dit ? Ik heb vernomen dat het **# verhaal alleen werkt als je zelf in Nederland bent.
Ik hoef niet te weten of het wel of niet duur is. Ik wil gewoon weten of en hoe het werkt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cargoplanner
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alvast een hele fijne vakantie gewenst natuurlijk 🙂
Je kan zeer eenvoudig via je via My Vodafone kan je doen via internet inloggen (browser) en dan kiezen voor Producten - Voicemail. Daar zie je helemaal bovenaan Doorschakelen naar voicemail (schakel door naar mijn voicemail als ik geen bereik heb) en kies hier achter NAAR EEN ANDER NUMMER. En dan krijg je een optie om een ander 06 nummer daar te plaatsen (die van je collega). Dit kan je dan weer uitzetten als je in het land bent aangekomen en weer aanzetten als je weer terug gaat 🙂

Aanzetten in Nederland: **62*gewenst nummer#
Uitzetten in Nederland: ##62#

En verder zal ik je niets melden... Het werkt gewoon zo 🙂
Veel plezier!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cargoplanner
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alvast een hele fijne vakantie gewenst natuurlijk 🙂
Je kan zeer eenvoudig via je via My Vodafone kan je doen via internet inloggen (browser) en dan kiezen voor Producten - Voicemail. Daar zie je helemaal bovenaan Doorschakelen naar voicemail (schakel door naar mijn voicemail als ik geen bereik heb) en kies hier achter NAAR EEN ANDER NUMMER. En dan krijg je een optie om een ander 06 nummer daar te plaatsen (die van je collega). Dit kan je dan weer uitzetten als je in het land bent aangekomen en weer aanzetten als je weer terug gaat 🙂

Aanzetten in Nederland: **62*gewenst nummer#
Uitzetten in Nederland: ##62#

En verder zal ik je niets melden... Het werkt gewoon zo 🙂
Veel plezier!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic