marcel65

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn prepaid simkaart vervangen voor een andere simkaart?

ik heb sinds vandaag een lg l70 maar bel met beltegoed , hoe kom ik aan een micro simkaart ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marcel65 ,

Op https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml vindt je meer informatie met bijvoorbeeld het aanvragen van en nieuwe simkaart en overige vragen ernaar.

Mocht je nog enige vragen hebben stel ze gerust aan ons op het Forum en anders kun je alle contact kanalen bekijken op www.vodafone.nl/support/contact/

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marcel65 ,

Op https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml vindt je meer informatie met bijvoorbeeld het aanvragen van en nieuwe simkaart en overige vragen ernaar.

Mocht je nog enige vragen hebben stel ze gerust aan ons op het Forum en anders kun je alle contact kanalen bekijken op www.vodafone.nl/support/contact/
marcel65
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het gelezen 11.69 voor een andere kaart ik ga morgen wel even naar de vodafone winkel

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marcel65 ,

Prima en nog succes daar bij de winkel!
marcel65
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ben er vanmiddag geweest het probleem is opgelost heeft me niets gekost de medewerker melde mij service van vodafone , dus hellemaal top
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @marcel65 ,

Dat is fijn om te horen van je :)! Mocht je later nog in de toekomst vragen hebben stel ze gerust op het Forum.
Bibi1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu een micro SD simkaart en wil hem graag vervangen voor een Nano simkaart. Moet ik daarvoor bellen naar de klantenservice of kan het ook op deze manier?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Bibi1983

Volgende keer even zoeken op: simkaart vervangen. Dan kom je automatisch al bij je antwoord terecht. Ik heb je bericht daarom ook verplaatst naar het juiste topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic