bobschoo

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

hoezo storing afgelopen 13.15

Mijn telefoon werkt nog niet. Geen verbinding. Ook na herstart en vlietuig aan/uit
13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Celinathewessenbobschoo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je deze topic al gelezen?
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379

Geleidelijk aan komen de mensen, die problemen hadden, weer terug op het netwerk.
Nog even geduld hebben aub! Het duurt nog tot je bent aangesloten, je moet echt geduld hebben 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
We proberen met man en macht zo snel mogelijk iedereen weer op het netwerk te krijgen. Dit zal gefaseerd gaan. Onze excuses voor het ongemak!

Niet van toepassing
Zolang alle gebruikers nog niet kunnen bellen kan je niet zeggen dat de storing is opgelost Vodafone!!! Stop met deze marketing truc.
Technisch kan het misschien zijn verholpen, maar hier in Den Haag kan ik nog steeds niet bellen, ook niet na reset telefoon!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Reinier007 wrote:
Zolang alle gebruikers nog niet kunnen bellen kan je niet zeggen dat de storing is opgelost Vodafone!!! Stop met deze marketing truc.
Technisch kan het misschien zijn verholpen, maar hier in Den Haag kan ik nog steeds niet bellen, ook niet na reset telefoon!

Zozo... je weet het allemaal wel heel goed :wink:

Ik kom zelf uit de IT branche en kan je melden dat een storing opgelost kan zijn maar dat het soms best nog even duurt voor mensen weer online kunnen zijn. Stel er is een Ddos aanval op een website (dat is niet deze storing hoor, voor het geval je dat gaat denken), dan kan dat probleem zijn opgelost maar het duurt dan soms toch nog even door mensen die website weer kunnen bezoeken.

Daar zijn zoveel factoren van afhankelijk...
Heb geduld, dan komt het vanzelf wel weer goed en kan je weer naar hartelust bellen, internetten en sms'en.
bobschoo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Allemaal moei en aardig dat hun netwerk werkt. Maar het is een beetje operatie geslaagd patiënt overleden tot nu toe. En na een uur nog geen verbinding lijkt me niet echt storing over..............ll..
bobschoo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik weet bij welk bedrijf jij werkt "Ik kom zelf uit de IT branche" ik meld nooit dat een interne storing voorbij is. Ik meld wanneer gebruikers het netwerk weer kunnen gebruiken..........
bobschoo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dus storing voorbij, netwerk plat en wachten maar..... Tijd voor een andere provider....... In middels 2 uur na jullie melding "storing voorbij"........
Venlo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HIer in de regio Venlo om 15.00 uur ook na resetten en noem maar op nog steeds de melding niet aangemeld bij netwerk
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂
Johannes  bleek

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij mij doet hij het nu weer een 10 minuten mijn telefoon uit gehad tehebben doet ie het nu weer is 4 uur er uit geweest
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Johannes bleeker wrote:
bij mij doet hij het nu weer een 10 minuten mijn telefoon uit gehad tehebben doet ie het nu weer is 4 uur er uit geweest

Kijk eens aan... geweldig toch!
Hier ook al vanaf 11 uur vanmorgen geen telefoon meer en zojuist gezien dat ik ook weer Vodafone heb.

Yes, kunnen we weer naar hartelust bellen, internetten en sms'en.
Succes!
hilalhoke2101

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er stond net bij mij Vofafone NL Wi-Fi, toen ik probeerde te bellen, was de telefoonnr. "niet bereikbaar". En nu is het weer 'geen service' geworden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Liwanuhilalhoke2101
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volg deze topic: Netwerkstoring
Je krijgt dan vanzelf een mailtje als er iets op is aangepast 🙂

PS: zojuist heb ik weer Vodafone (misschien jij ook?)
Even je toestel uit zetten en weer aan, dat wil wel helpen en anders toch even wachten nog!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic